|
||||
|
||||
larsje
Hallo,
Ik ben Lars, beter bekend als larsje. (bijna) 22 jaar, HTS-Autotechniek studerende in Arnhem. Woon sinds kort ook in Arnhem met twee maten, jullie bekend als "bregget" en "gamble". Mijn wagens; - 54er Kever (HEEEL lange termijn project) - 73er Kever (Beunapparaat op LPG) En sinds afgelopen zaterdag: - 84er Golf 2 1.6 Vooral voor die laatste heb ik me hier aangemeld... Want van watergekoelde auto's (en zo modern) heb ik nog geen verstand! Hier is mijn golfje: Deze foto's zijn vanmorgen genomen bij de kentekenkeuring bij de rdw. APK heb ik toen niet meteen gedaan, omdat er nog het een en ander mis mee is. Hierover open ik nog een topic. Het is een origineel Duitser. Uit '84, dus oldtimer Een 1.6 met 4+E bak. Voor de rest, Vragen staat vrij! p.s. als ik lastig ben op het forum, niet op letten.. Last edited by larsje : 26-10-2009 at 15:47. |
|
||||
|
||||
Welkom! Post anders eens wat foto's van die kevers?
|
|
||||
|
||||
Ondertussen ook een problementopic gestart over mijn 84er:
'84er Golf van larsje En een foto van mijn 73er kever... in betere tijden (op de foto ziet hij er een stuk beter uit dan int echt) Last edited by larsje : 26-10-2009 at 15:53. |
|
||||
|
||||
Larsje,
Hoe flik je het toch? 3 auto's en niet rijdend!! Deze moeten we ff op weg helpen, want het kan zo gebeurd zijn. Ik hoop niet dat die zooi in de kabelboom zit, want dan zijn we iets langer bezig. Komt goedd!! Anders wordt het '' rolstoelen '' Spreek je nog wel en anders maandag weer! Edit: Die lange moet niet meer zeiken over het aantal deuren. Het komt er gewoon op neer dat hij er twee te weinig heeft. Last edited by Gamble : 26-10-2009 at 15:57. |
|
||||
|
||||
En nog een fotoke van mn 54er (al 2 jaar niet meer aan gewerkt)
|
|
|||
|
|||
Quote:
EEEjjj...nu jullie samen kunnen spannen als teveeldeursgolfrijders betekend nog niet dat jullie altijd gelijk hebben ... voorlopig is het aantal deuren voor lars en voor mij niet het grootste probleem :P Deze goffel inderdaad even de straat op helpen, handig zn biertaxi voor in arnhem Zie je dit weekend! Hooi |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik idd met allebei jullie golfjes iets hetzelfde: Gamble: 5 deuren Bregget: Bigblock en stilstaan |
|
||||
|
||||
Welkom hier op het forum, Golfke biedt wel potentie zo te zien. Moet er veel aan gebeuren?
|
||||
|
||||
Quote:
Hij start niet Verder komen er teledials onder, dakje gaat eraf (ik heb geen sleutel, dus dat wordt slijpen) Complete blaupunkt set erin (ALLES van blaupunkt), Kijken of ik wielkastrandjes kan bemachtigen, voor dunne lijst, zonder dorpelkappen.. Dan komt er nog een rode (misschien reflectieve) bies op de velgen. Hier meer over mijn velgen! Verder nog wat dingetjes schoonmaken en misschien nog de originele achterlampen terug monteren (heb ik erbij gekregen) En een tweelamp's grill monteren (heb ik al gemonteerd). En hopelijk komt bij de APK niet meer naar voren!
Groetjes, Larsje qoute fifth gear: "The tires seem to be made by nobody..." "Thats what sidewalls are for, a little bit extra rubber when you need it." Last edited by larsje : 28-10-2009 at 00:26. |
|
||||
|
||||
dus zo'n golf2 is te modern en moeilijk? Succes dan dan op de HTS
Kevers zien er i.ig gaaf uit |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, nix te moeilijk... gewoon nog geen ervaring mee Ik zal eerlijk toegeven dat ik niet de allerbeste sleutelkoning ben, maar ik krijg het via wat voor weg dan ook altijd wel werkend.. Dom ben ik niet, gek wel
|
||||
|
||||
Welkom, hippe naam heb je...
|
||||
|
||||
hip he!
Ff een automodder.com gemaakt:
|
||||
|
||||
Quote:
Mn papieren zijn binnen! En ik weet dus ook mijn nieuwe kenteken weet ik ik heb de xx-KFR-x serie! makkelijk te onthouden (Käfer)!! Als het goed is morgen kentekenplaten bestellen (zijn binnen een halve dag klaar, luxe platen). En dan donderdag uitlijnen en op APK.
|
||||
|
||||
kentekenplaatjes besteld!
zijn over een paar uurtjes klaar!
|
||||
|
||||
McDrive
Door de APK met dat kadaver! |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ik de claxon gemaakt krijg!
|
||||
|
||||
welkom . ben benieuwd naar de vordringen .
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt de oude van bob wel
|
||||
|
||||
Quote:
????