![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Thanks VW-POWER
Last edited by canavar : 22-10-2004 at 00:51. |
#2
|
||||
|
||||
![]() verplaatst naar golf3 forum, bij de type3 rijders gaat het niet lukken denk ik
![]()
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#3
|
||||
|
||||
![]() een paar vagen;
wanneer heef die voor het laatst een beurt gehat? is die moter standaart, of getuned, zoja wat is der aan gedaan? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ik heb precies hetzelfde gehad gehad met mijn GTi.. Na heel lang zoeken bleek dat me uitlaat dicht/verstopt zat met dempermateriaal. Middendemper vervangen en toen ging die als een speer (vergeleken met eerst dan
![]() Greetz Peter. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Hai bedankt voor uw reactie's ik denk dat het nog een standaard blok is 2.0 ADY en hij is nog orgineel niet getuned. Ene zei koppelingsplaat de ander zei weer benzinepompje. en het is een duur geintje. Maar ik heb het wel over voor mijn VW GTI alleen wil toch zeker weten wat het kan zijn. Ik dacht ook aan uitlaat verstopt maar de uitlaat is nog 2 maanden oud , ik ga tussendemper maar eens controleren.
Ik hoor het nog van VW gangsters. Groetjes aan iedereen. |
#6
|
||||
|
||||
![]() kerel kerel kerel, nog steeds niet zeker dat het een ADY blok is???vaak genoeg samen gecontroleerd lijkt me toch??? en trouwens, dat je vandaag zei dat dat me ondergang was..... hehehehhehee i'll be back, soon! vergeet niet, ik heb meer troefjes achter de hand dan dat je denkt. dat snelweg pretje zal je snel vergaan
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() LEES eens goed er werd gevraagd van wat voor blok het is en daarop geef ik antwoord 2.0 ADY staat er ergens op van dat ik onzeker ben SLOME GTI RIJDER. En jij kan van die Troefjes hebben, en wat denk je zelf dat ik appels opruim van de grond. Ik zal en blijf een stap verder dan jij. Ga jij nou maar sleutelen aan je SLAK GTI kom dan maar weer terug. We onmoeten elkaar op de snelweg wel weer.
GTI POWER 4-everrrrrrrrrrrrrrrrrrr oley oley oley |
#8
|
|||
|
|||
![]() O ja ik heb ook gecontroleerd of er vals lucht zit maar alles is goed, heb er pas sportfilter op gezet, die andere was er echt SLECHT aan toe, benzine filter is ook vervangen.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hou het ff gezellig hier ja? Persoonlijke vetes los je maar op buiten dit forum ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
#11
|
|||
|
|||
![]() Hai ik weer. Christiaan (Moderator ) het is iets tussen mij en die azrail ik ken hem (helaas) hij woont zo"n 100meter verder dus het is niet iets wat jij denkt we lopen gewoon beetje te dollen en elkaar boos maken het is hier gezellig dus maak jij je maar niet druk.
En hij is gewoon een SLOME SLAK. huauauauau lach hem uit. |
#12
|
||||
|
||||
![]() Als hij de slome slak is,..waarom kom jij dan niet vooruit? (of heb je hem jouw auto uitgeleend?)
Moehahaha Maar goed: D'r is dus de afgelopen tijd nogal wat vervangen. Maak eens een lijstje, en meld gelijk even sinds wanneer ie zo raar doet. Wellicht heb je een sportfilter ingelegd en zit de box nu niet goed dicht waardoor ie niet alle lucht meet. Of is het bijv. heel normaal dat je perongeluk de carterontluchting los gooit bij het vervangen van het benzine filter, of of of.. En nee, ik zit niet te zeiken, heb 't een keer mee gemaakt: Topic van een stuk of tig posts met 'hulp' aan iemand die vond dat z'n auto stonk.. Hij had voor het gemak maar even VERGETEN te melden dat ie net een nieuwe uitlaat had.... (en de stickers daarom waren lekker aan het inbranden)..
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#13
|
|||
|
|||
![]() 1- olie + filter is vervangen
2- Brandstoffilter onder de auto is vervangen 3- Openluchtfilter SPortfilter 4- Kat-vervanger zit er nu op. Probleem 1: hij gaat niet makkelijk in de 2e versnelling Je kent die effect wel als je de koppeling niet goed indrukt hoor je zo'n grrrrrkkkkk. Probleem 2: als de motor warm is trekt die minder goed op in zijn 2e verns en de rest van de versnellingen. 2e versn. hij stotterd lijkt net alsof die benzine tekort heeft. komt moeilijk vooruit zeg maar en in de 3e , 4e , 5e had die dat ook moeilijk vooruit komen. maar nu ik deze dingen allemaal vervangen heb is het stuk beter dan eerst. Maar er is toch nog iets dat hem tegen houd in zijn 2e versn . zoals ik al eerder vermelde hij rijdt niet echt als een GTI. Groetjes aan VW-POWER |
#14
|
||||
|
||||
![]() Even naar de garage en je benzinedruk laten meten, is zo gedaan..
__________________
www.dubmeisters.nl |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lambdasonde of lmm?
Greetzzz ![]() |
#16
|
|||
|
|||
![]() Wat doet de toerenteller op het moment dat ie niet trekt?
Gaat gelijk op met de snelheid, of stijgt sneller dan de snelheid? In het laatste geval is de koppeling versleten, verklaart misschien ook het slechte schakelen in de 2 (alhoewel dat ook gewoon de bak zelf kan zijn)... Je hebt de lambdasonde ook weer in de katvervanger geplaatst? Probeer anders eens te rijden met niet aangesloten lambdasonde, de motor gaat dan in een noodmode lopen. Mocht de sonde stuk zijn, zal het beter lopen in de noodmode. Btw. hoe is het verbruik? Je kunt in ieder geval bij de dealer het storingsgeheugen van het motormanagement uit laten lezen (en laten wissen), grote kans dat daar wel een foutmelding in staat.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#17
|
|||
|
|||
![]() Nou als ik in de 2e versnelling door probeer te trekken gaat het niet hij komt moeilijk op gang (gaspedaal helemaal ingedrukt), en als ik hem iets terug laat dan komt die weer beetje goed op gang.
Echt raar 3e versn. was ook zoiets hij kwam maar niet vooruit kwam heel langzaam aan zijn top. Ik ga morgen ff de benzine druk op laten meten.en ook misschien ff uit laten lezen want dit bevalt me niet. ik wordt eruit getrokken of uit gereden door een DIESEL. en dit is schande. bbrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ![]() ![]() ![]() LANG LEVE VW POWER |
#18
|
|||
|
|||
![]() Doe je hallgever maar vervangen.
Hele grote kans dat het dan over is.
__________________
Dutch.Dub member |
#19
|
|||
|
|||
![]() de Hall-gever is de sensor die in het onstekingshuis zit en de omwentelingen in de vorm van pulsjes aan de stuurcomputer doorgeeft.
Hierdoor weet de computer hoeveel toeren de motor draait. Mocht die gever stuk zijn, krijgt de computer geen pulsjes en stuurt de injectoren bijv. niet aan. Ik denk niet dat de hall-gever in dit geval de boosdoener is, de motor loopt immers, maar levert geen vermogen.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#20
|
|||
|
|||
![]() Ja maar als die stuk is dan houd je motor ook erg in en je kunt hem ook niet ver doortrekken.
Dus de motor stopt al bij 5000 toeren bijvoorbeeld.
__________________
Dutch.Dub member |