|
|||
|
|||
golf 3 gti g60 ombouw project!
ik ben dus Rene de Vries! en sinds 2 jaar bezeten door het vw virus!
het gaat hier om een golf type 3 gti 8v uit 1997. -climatecontrol -cruise control -km stand: 148dkm plannen: -g60 blok is gereviseerd en heeft nu een motor inhoud van 1900cc! -golf 2 rallye intercooler. -g lader stage 3 bewerkt -spaghetti spruitstuk. -andere injectoren. uiterlijk: -embleemloos grilletje -zonneband op het raam -achterbank eruit en rolkooi erin voor de rest hou ik hem zoals hij nu is want ben er zo zeer tevreden mee! Updates: 19-9-2009 afgelopen weekend gehaald:! compleet gerevisserd g60 blok! 0 km gelopen! -gereviseerde versnelligsbak met speciale vertanding ( kort) -spaghetti spruitstuk. -gereviseerde dynamo. -gereviseerde startmotor. -kabelboom . -computer. foto's hieronder: het gti blokje!: spaghetti gemonteerd na veel gekloot! oude kat moest er onder weg.. en heeft plaats gemaakt voor een andere kat + uitlaatbuis: nieuwe distrubutie riem kon niet ontbreken! update!!: afgelopen maandag heb ik het blok klaar gemaakt.. versnellingbak erop gezet en de motorsteunen... dezelfde avond zat het g60 motortje in de gti! foto's: afgelopen vrijdag kreeg ik een leuk pakje thuisbezord! de G lader stage 3 bewerkt en net gereviseerd!! ben er zeer blij mee foto's hieronder: ook zit het voorfront er weer voor! en zijn de koelslangen zo goed als aangesloten. maak morgen even betere foto's... zaterdag bij de vw dealer ook nog besteld: -2 nieuwe spanrollen -nieuwe multiriem -en allemaal orriginele boutjes en moertjes voor oa de Glader en de steunen
Winter project: Golf 3 G60! Last edited by mk3GTI8v : 01-11-2009 at 20:58. Reason: Update!!! |
|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd, lijkt me een leuk ding hoor alleen zon'n zonneband daar hou ik niet van is een beetje Sjonniestyle.
Maar verder dikke plannen. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
thhnx!!!
waar zie jij een zonneband?:P
|
||||
|
||||
nou die staat bij plannen,maar ik ben het wel met ronnie eens...
ori. koplampen erin en niks meer aan doen(de buitenkant dan ) G60 is vet
|
|||
|
|||
heb je nog veel moeten veranderen om de g60 er in te krijgen. Dan bedoel ik kabelboom en dergelijke...
|
|
|||
|
|||
Goed bezig Rene, vergeet niet te zeggen als je hem klaar hebt he!!!
Nils
|
||||
|
||||
Golf 3 en G60 is toch altijd wel heel leul om te zien ben benieuwd als het spul gaat lopen.
|
|
|||
|
|||
Quote:
kabelboom,computer, versnellingbak mechanisme, km tellerworm zulk soort dingetjes moeten idd vervangen worden..
|
|||
|
|||
Quote:
komt helemaal goed nils! als hij klaar is doen we ff een rondje!
|
|||
|
|||
Ja het is niet heel spannend, meeste delen passen gewoon
|
||||
|
||||
Quote:
het is VW he
|
|||
|
|||
Goed bezig. Wat was er met de 2.0 aan de hand dan??
|
|
||||
|
||||
Quote:
denk wat te weinig vermogen heb ik nammelijk ook al last van met mijn gti maar een mooie 3 heb je daar
|
||||
|
||||
goed bezig, weer een dikke machine in de maak in Drachten! Gaat de goede kant op hier...
|
||||
|
||||
Goed bezig Rene ziet er goed uit.
Heb je nog nooit zien rijden in DR
|
|||
|
|||
Quote:
het blok was nog in prima conditie! nog maar 148dkm op de klok! maar idd ik wou wel wat meer vermogen, en het geluid van een g60 vind ik gewoon om van te smullen!
|
|||
|
|||
Quote:
dankje nou heb al aardig wat kmtjes versleten in ons mooie drachten hoor!
|
|||
|
|||
mooi project,mooie golf ook..
laatst nog gesignaleerd in de wasserette in drachten,waar je in parkeerde. om vervolgens onverichte zaken weer te vertrekken. |
|
||||
|
||||
Succes ermee rene..
|
|
|||
|
|||
Quote:
hahaha ja dat klopt!! ik was mijn spons en zeem vergeten:$ ook een mooie vr6 had jij daar trouwens!