|
|||
|
|||
motorcarbs op 1800 gti 8v?
Hallo,
Ben al een tijdje aant rondneuzen hier opt forum maar kan geen enkel topic terug vinden over motorcarbs op een 1800 8v. Heb wel dees topic (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=40792) gelezen en ben toch al een beetje slimmer geworden. Op een bepaald moment zegt er iemand dat dit niet zou gaan op een 1500-1600 en 1800 blok. omdat er te weinig plaats zou zijn. Als dit idd zo is moet ik er mij bij neerleggen, maar welke carbs raden jullie mij dan aan? Ook graag had ik een ander nokkeasje gestoken samen met een ander uitlaat. De motor moet niet snel gaan,maar wil wel mooi koppel halen. Graag wat info aub. Mvg |
|
||||
|
||||
alles kan, maar het spruitstuk wordt geen makkelijk klusje. Moet tussen de uitlaatpoorten passen, maar tegelijkertijd ook dubbelgekromd omhoog lopen ivm ruimtegebrek.
|
|||
|
|||
Ok, maar dan staan de carbs onder een bepaalde hoek, mag/kan dit?
Heb ergens gelezen dat de vlotterbakjes 20% moeten staan en op een ander forum vertellen ze dan weer dat ze horizontaal moeten komen. Ken je iemand die dit al gedaan heeft of een vb foto ofzo? Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
waarom koop je niet een setje webers met bijbehorende inlaatspruitstukken,
als je er geen verstand van hebt of wanneer het een grote klus is om alles pas te maken dan kun je toch beter voor de makkelijkere weg kiezen? en iets nemen wat een heleboel andere mensen al voor je uitgedacht hebben..
|
|||
|
|||
Als dit idd zo is moet ik er mij bij neerleggen, maar welke carbs raden jullie mij dan aan?
Daarom was dit mijn vraag. Maar zit de uitlaat dan ook niet in de weg voor het spruitstuk van autocarbs? Mvg |
|
||||
|
||||
Hoi,
ik had laatst n compleet blok hier te koop staan. 1,9 DX met Webers, filters enz enz... Advertentie staat er volgens my nog wel tussen. Kan je kyken hoeveel ruimte je over houdt met n 8v op Webers. Is erg weinig ruimte voor, maar t gaat wel. Inlaatspruitstuk e.d. zijn vaak aan de prijs en Weber's zou ik nieuw kopen. Uitlaatspruitstuk met van die hittebestendige "tape" omwikkelen, gaat goed hoor. Ik rijd met 40ers DCOE. Suc6 met je ombouw!
|
||||
|
||||
Last edited by Niles : 19-10-2009 at 23:01. |
|
|||
|
|||
OK, thx manne.
De link van niles is echt iets wa ik aant zoeken was. deze mag dicht dan ga ik het andere topic terug omhoog halen. mvg |