|
||||
|
||||
Compleet gereviseerd G60 motorblok.
Bij deze ga ik er toch afstand van doen.
Ik heb het blok gekocht van een monteur die het gereviseerd heeft. Hij had er geen rekeningen bij (omdat hij het met korting op de zaak heeft ingekocht). Ik heb wel de meeste verpakkingen er bij gekregen. Dus het is geen blokje wat alleen geverft is De planning was om het in m'n cabrio te gaan lepelen. wegens te weinig tijd gaat dit niet lukken op het moment. De g-lader is in zeer goede staat en open te zien. verder zit de kabelboom en ecu er gewoon bij. Versnellingsbak zit er ook bij. (02a) Blok, versnellingsbak, kleppendeksel zijn glas zwart gespoten met 2k verf. Helaas niet lopend te horen. Prijs 1350euro compleet met lader en de hele handel. Groeten Marvin
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Is het blok geboord naar een overmaat icm overmaats zuigers?
|
||||
|
||||
heb je foto's?
|
|
||||
|
||||
volgens mij zitten er geen overmaatse zuigers in. Ik denk dat ik binnenkort een set nieuwe bouten erbij haal zodat ik hem open kan laten zien.
Foto's volgen nog. Groeten
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
Is de G-lader los te koop?
|
|
||||
|
||||
nee. alles in een koop
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
is toch wel makkelijk als je een revisie motor verkoopt, om te weten wat er precies aan gedaan is lijkt mij ??
nieuwe zuigers of de oude gebruikt met nieuwe veren, maakt een wereld van verschil. zelfs zoveel dat het 1350 wel waard is of dat het het zeker niet waard is.