|
|||
|
|||
6n laag en breed gecleaned duitse style
te koop aangeboden
wegens meer km maken en ruimte te kort een hele strakke polo 6n zeker een van de dikste in nl zeer goed onderhouden ik ben zelf automonteur en liefhebber bouwjaar 12-01-1996 km stand 98000 (oplopend word dagelijks mee gereden) apk tot 22-09-2010 met rdw steekproef moter 1.6 i 8v volle injectie (nieuwe type) bij de inbouw is ook de km tellerklok van de donor auto overgezet de volgende dingen zijn toen gelijk vernieuwd / vervangen -cillinderkop gereviceerd -nieuwe distributie riem -nieuwe spanrol -nieuwe waterpomp -nieuwe koppakking -nieuwe kopbouten -nieuwe kleppendeksel pakking -multie riem -nieuw thermostaathuis -nieuwe radiator -nieuwe roter verdelerkap en bogies -olie en olie filter (5w40) -koelvloeistof -remvloeistof -stuurbekrachtegings olie -versnellingsbak olie -gereviceerde versnelings bak -nieuwe drukgroep de moter is toen ook aangepast voor meer koppel en vermogen -pipercross viper openluchtfilter systeem -sebring rvs spagettie spruitstuk -sebring rvs sport kat -sebring rvs middendemper -sebring rvs achterdemper -Motormanagement aangepast de volgende delen zijn gecleaned -voorbumper -zijschermen (knipperlichten) -sleepoog gat voor en achter -achterklep (elek, te openen van binnen uit) -achterbumper netjes aangepast i.v.m kentekenplaat -stootstrips verweiderd -achter wisser verweiderd de polo is verlaagt met een schroefset en rolt op 15 inch verbreed staal voor 8j (185/45/15) achter 10j (195/45/15) Buiten de bizarre verlaging de velgen en het cleanen zijn er nog een paar gadgets toegevoegd aan de polo om het compleet te maken -side skirds -inpro helderen smoke koplampen met xenon 8000k -inpro helderen smoke knipperlichten met stadslicht -inpro smoke achterlichten -druppel spiegels -dakspoiler -bohnrathembleemloze grille -eenarmige wisser -remschijven en klauwen voor van een golf 2 gti -alles in kleur gespoten -rvs dakantenne interieur -jom 26 cm sportstuur -witte km teller platen -golf 4 schakelpook -sport milstone gt intrieur (4 hooft steunen) -klasse 3 alarm met cv -mdf hoedenplank (leer bekleed) -6 luidsprekers (4x ovale 1x composet caliber) -versterker van caliber -mp3 cd speler afgelopen 2 jaar vervangen -l.v wiellager -la ra wiellager -complete rem revici achter -remschijven voor -remblokken voor -draagarmrubbers -raammechanisme links -voorruit -voorbanden -labda sensor -kachel radiator -remdruk verdeler los bij de polo word meegeleverd -orginele luchtfilter huis met k&n inleg filter -achterlichten in kleur (leuk voor meetings) -moterkap verlenger (prof gespoten nooit gemonteerd) -orginele middendemper vraagprijs 4250.00 eventueel te koop zonder de verbrede stalen wielen de prijs word dan € 3850.00 (zelf wielen meenemen) meer foto,s zijn op aanvraag verkrijgbaar deze strakke polo staat me niet in de weg en een kenner weet wel wat dit allemaal heeft gekost inruil/ruil is bespreekbaar only volkswagen golf 1/2/3/4 diesel/benzine enz enz enz enz........................ iets arparts trekt toch wel mijn aandacht maar geen hobby hokken meer foto,s op mp http://link.marktplaats.nl/281075245
|
|||
|
|||
Zeer mooie auto!
Ik zie deze auto wel zitten! Waar staat de auto? En wil natuurlijk meer info/foto's hebben. |
|
||||
|
||||
Quote:
Even Bellen als je er echt interesse in hebt! Er staat een link van MP bij met het telefoonnummer en waar de auto staat! |
|
|||
|
|||
auto staat in westervoort (naast arnhem)
fotos van het cleanen revicie enz enz kan ik je via mail sturen bellen is mogelijk 0651408023
|
|||
|
|||
Ok
Bedankt, Ik zal U zo snel als mogelijk bellen! |
|
||||
|
||||
Even een vraagje, hoe verhoog je deze auto als de meetings zijn afgelopen? Op een plaatbrug? Anders krijg je er toch geen krik onder :p
Strakke auto (y)
|
|||
|
|||
Quote:
op 2 plankjes rijden dan de orginele vag krik eronder (hij staat nu inmiddels weer wat hoger) tevens een einde week up wie voor zaterdagmorgen de polo komt ophalen mag em voor 4000 meenemen na zaterdag gewoon weer 4250
|
|||
|
|||
Verkocht