|
||||
|
||||
Quote:
Nieuwe voorschermen zijn niet zo duur hoor, en dan heb je teminste geen gezeik met roest enzovoort! maar het gaat echt de goede kant op! succes! |
|
|||
|
|||
Klopt, maar dan bestel je nieuwe schermen en dan zitten ze toch vol met deuken
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zat er net aan te denken . . . |
|
|||
|
|||
Haha kijk, jij snapt het
|
|||
|
|||
Eigenlof stinkt, maar ik wil jullie het resultaat niet onthouden..
Omdat alles foto's verkleind worden door photobucket heb ik die foto van t dak als thumbnail, met daarachter de foto op goede kwaliteit. Nu hard schuren; portieren, motorkap en achterklep in de primer... En daarna op de sloop even een nieuwe voorruit en zijschermen scoren. To be continued...
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V Last edited by LuukGTI : 14-10-2009 at 09:53. |
|
||||
|
||||
wtf... Zelf in de schuur gedaan??
ziet er zo heel goed uit! (de lak dan he, je hoofd oordeel ik niet over )
|
|||
|
|||
Yess,, En nu moet ie nog gepolijst worden om de kleine stofjes eruit te krijgen..
Hahaha, mijn hoofd, tsja.. Het was nog vroeg hè.. Dus nog geen gel
|
||||
|
||||
dat is wel errug mooi geworden zeg....
respect
|
||||
|
||||
ziet er erg goed uit!!!!!
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! En niet alleen voor garage-spuitwerk!
|
|||
|
|||
Dat ziet er verdomd goed gelukt uit Luuk! Wanneer kan ik het een keer in het echt komen bewonderen?
Groeten en succes nog met de laatste delen, moet wel goed komen! Michel |
|
||||
|
||||
Gaaf!! echt heel gaaf dat je dit zelf gedaan hebt, dikke respect!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Kom maar langs Ben vandaag tot een uur of 2 nog aan het spuiten, daarna moet ik effe langs de sloop in Eemnes en naar Hilversum de bumpers ophalen bij Oma Of vrijdag na half 3... Of zaterdag... Kijk maar
|
||||
|
||||
damn! jij bent goed bezig, ziet er netjes uit zo
Succes
|
||||
|
||||
goed gedoet ouwe! ik wou dat ik ook wat van die skills had (of op zn minst een garage...) Ga je die ruit ook zelf vervangen? Hou me ff op de hoogte, dat wil ik volgende week ook zelf gaan doen!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ruit vervangen is goed te doen.. 1. Snelste manier: Ruitrubber kapot snijden, til je de ruit er zo uit, ga je naar de sloop, sla je een ruit in, neem je voor 5 euro het raamrubber mee, en dan met een touwtje erinleggen. 2. Goedkoopste manier: VOORZICHTIG te werk gaan. Met een platte schroevendraaier voorzichtig vanuit de binnenkant je rubber naar buiten drukken. Begin in een hoek, en ga verder bij de lange rechte kant.(minder kans op barsten) Ook hier geld, raam er weer inleggen met een touwtje. Neem goed dik touw, zo'n klein dun klote draadje snijdt je rubber kapot.. Zowiezo voorzichtig zijn met duwen op hoekjes enzo, ik had ook voor dat ik het wist een barst door m'n vooruit. Ook met die schroevendraaier ga je zo door het rubber heen.
|
|||
|
|||
1 aanvulling . . . . . WD40 !!
Spuit het rubber in met WD40, vooral tussen het plaatwerk en het afsluitende gedeelte in . . . daarna even met je vinger het rubber 1 x rond gaan. Door de WD40, maak je wat vuil los en wordt het rubber wat zachter wat de kans op een breuk verkleind . . . daarna druk je het er zo uit |
|
||||
|
||||
zow dat is netjes gespoten. Maar wat voor verf heb je nou gebruikt? En wat een werk zeg alles afplakken en stofvrij maken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt, daar had ik dus niet aan gedacht.. Toen ik klaar was had ik geen vingers meer over Quote:
Afplakken was inderdaad het meeste werk, met alleen de ruiten afplakken en wielen enzo ben je al 4 uur bezig.. Als je het met zo'n rol papier doet.. Later om hele zijkanten af te plakken gebruikte ik van dat onderlegzeil voor tenten.. Stofvrij maken deed ik door eerst de vloer te stofzuigen Daarna de hele vloer onderwater zetten, na het ontvetten met wasbenzine effe een kleefdoekje erover en klaar is kees... Alleen blijft er altijd wel wat zooi rond zweven in de lucht. Zit namelijk nog steeds her en der wat stofjes en haartjes in m'n lak. Hoop dat ik het eruit gepolijst krijg.
Project rotte Golf: Golf 2 GTI 8V Last edited by LuukGTI : 16-10-2009 at 08:06. |
|
|||
|
|||
Nou dames, zondag heb ik mijn motorkappie + deuren en achterklep gespoten in kleur en blank.. Redelijk goed gelukt, 1 deur een druipertje in de blanke lak... Andere deur foutloos, motorkap foutloos, achterklep was ook helemaal perfect TOTdat, Luuk met zijn dikke aaars tegen de achterklep aanliep...
Enfìn... Na enige tijd van ergernis en een pijnlijke vuist later, de deuren en motorkap gemonteerd, en het resultaat mag er wezen. Op foto's daarvan zullen jullie nog even moeten wachten tot morgen. Vandaag druk bezig geweest met bumpers plamuren en schuren, en een zijscherm op de kop getikt in Mijdrecht. Werd eerst opgebelt door iemand die 40 euro vroeg voor zijn 2e hands zijpaneel.. Terwijl ze bij Artaparts bijvoorbeeld maar 46 euro NIEUW kosten Mafketel. Maargoed. Zijscherm dus uit Mijdrecht voor 25 eurotjes zonder roest en deuken. En voor de mensen die op foto's geilen Een plaatje van Mijdrecht