|
||||
|
||||
Quote:
dankje,ik zit zelf ook te denken aan orginele koplampen.. oke ik zal ff zoeken ..bedankt iedergeval..
|
||||
|
||||
Hey mensen,
Ik ben vorige week zaterdag samen met mijn vader naar budel geweest. Was erg geslaagd ..en bij de zoektocht naar een paar wiellagers voor de kever cabrio van mijn vader. Liep ik tegen een spucknapf stuurtje aan voor de Golf. En deze kon ik voor een heel leuk prijsje mee nemen en dat dus ook gedaan.. ook nog wat stickers mee genomen en een hele leuke dag gehad. De mist lampen heb ik toch maar van de auto afgehaald. Mijn vader had ze er onder gezet en vind zonder toch mooier. Nu nog een schroefset en een paar dikke velgen.. Groeten GaryVW. foto van de spucknapf:
|
||||
|
||||
ff onder het stof vandaan halen..
Heb weer wat kleine dingen veranderd aan de golf. Ik heb onder de moterkap wat beugeltjes mat zwart gespoten. En mijn achterlichten rood gespoten en een nieuwe einddemper. En als laatste heb ik nog een setje sebring velgen gekocht voor de golf. de foto's: sorry voor de slechte gsm foto's..
|
||||
|
||||
mooie auto! met dat spucknapf stuur staat het veel beter ik wil miss ook ff een spucknapf stuurtje in me GTI hangen zijn mooie stuurtjes !!
greetz Michael
|
||||
|
||||
tnx ! ja zijn mooie stuurtjes.. alleen wel prijzig. heb de mijne voor een heel zacht prijsje kunnen kopen en ziet er nog uit als nieuw.
|
||||
|
||||
Net Golfje! Mooie aanwinst. Enige jammere detail is de "moderne" radio/cd-speler. Voor de rest helemaal top!
|
|
||||
|
||||
Dankje ! die cd speler heb ik er alweer uit gehaald.. komt nu een simpele zwarte cd speler in. die valt een stuk minder op.
|
||||
|
||||
Mooi Golfje. Alleen wat mij als perfectionist opvalt is dat de bestuurdersdeur op de foto iets lager zit dan zou moeten als je kijkt naar de lijnen van de auto. Wellicht is dat nog te stellen.
|
|
||||
|
||||
dat klopt! die moet ik nog stellen idd .. jullie valt ook alles op! haha
|
||||
|
||||
Gister even snel nog wat foto's gemaakt voordat het te donker was..
|
|||
|
|||
Haha lekker bro orginele koplampen is wel een must !
keep up the good works |
|
||||
|
||||
Erg leuke foto's, en natuurlijk ook een leuk autotje !
|
|
|||
|
|||
De rode achterlichten vind ik niet zo geweldig, staat m.i. op Golf 1 wat minder. Maar voor de rest een hele mooie wagen om te zien. Mooi GL uitgevoerd, goede kleur. Zo laten!
|
|
||||
|
||||
strakke wagen, die velgen zijn errug mooi met die VW doppen erop!!
Idd, rode achterlichten is ook niet mijn smaak, maar verder hele mooie wagen met al die chromen strips/randen! Stuur vind ik de originele ook strakker, lekker oldskool Verder veel succes en plezier ermee
|
||||
|
||||
Quote:
ja die koplampen komen nog wel ! Quote:
tnx! en over die achterlichten.. ik vind het wel wat hebben, maar er komt nog een setje orgineel zodat ik een beetje kan wisselen
|
||||
|
||||
groot gelijk, maak je wagen zoals je hem zelf het gaafst vind!!
Die koplampen vind ik opzich best weer staan Ieder zijn smaak.. Het blijft een strakke wagen!
|
||||
|
||||
daarom iedereen zijn eigen smaak.
anders word het ook allemaal zo hetzelfde.
|
||||
|
||||
Very nice
|
|
||||
|
||||
Pas men schroefset en veerpootbrug binnen gekregen.
Ik hoop ze er zo snel mogelijk onder te zetten. De Sebring velgen gaan de deur weer uit. het is toch niet wat ik wil. ben nu opzoek naar een setje BBS RA 15"
|
||||
|
||||
Zo vandaag was het eindelijk een keertje droog op zaterdag. Dus vandaag schroefset en veerpootbrug er even onder gezet.
de foto's Ik ben erg blij met het resultaat