|
|||
|
|||
Heb de auto dit jaar bij de wortherse tour nog bewonderd. Echt een hele dikke auto! Stond toen ook nog een hele mooie witte golf 2 bij.
|
|||
|
|||
Wou hem gaan tippen, maar jullie zijn mij al voor geweest! Hij is van mijn neef! Wat een een ongelofelijk vet ding!
|
|
|||
|
|||
ja dit is de oude van loeki de leeuw zal het hem is melden
heb deze auto ook gezien op de worthesee en is idd erg dikke en vooral nette auto stond midden in velden zitten die gaste volgens my al jaren
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
Dit is inderdaad een supernette G60 Syncro. Wat een auto...
If I had the money...
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar die hebben 16 kleppen
|
||||
|
||||
Quote:
Midden in Reifnitz toch? Met die 3 mk2's.
|
|||
|
|||
Klopt midden in reifnitz tegenover dat grasveld.
|
|||
|
|||
5 deurs g60 syncro zijn der zeker gemaakt geweest.Maar zijn zeldzaam.
|
|
|||
|
|||
auto is inderdaad mijn oude auto, ik heb me toen ook met deze auto op het forum gemeld maar ben echt niet van vf verdwenen hoor !!
ik heb de auto toendertijd van erik de leeuw gekocht nadat hij hem jaren ervoor ergens bij mij uit de buurt had gekocht en ik net een andere edition one aan het opbouwen was....kwam de auto jaren later op het spoor na een afgeblazen koop door de verkoper van een mk2 vr6... ik heb de auto toen der tijd gekocht op 16inch nothelles, die zijn naar belgie verhuisd en ik heb van stijn de 17inch nothelles gekocht en de brembo's er onder gezet. om eerlijk te zijn heb ik erg spijt van de verkoop, ik gebruikte de auto echter helemaal nooit en dat was ook zonde. ik had toen de plaats niet om hem te stallen en voor de zaak moest ik en andere auto hebben. er staan nu dus ook een mooie T4 en een polo 9N op de oprit en wacht mijn cabrio 1.8T ook al weer en hele tijd op zijn nieuwe leven....die auto kennen jullie misschien nog wel van een tijd geleden: check mivw.nl, zwarte cabbie met mocca leer en porsche winterwielen... maar, euh...genoeg geluld !!! uppie voor deze prachtige wagen. vergeleken met het "dweil weg gedrag" van een gewone mk2, weet je niet wat je me maakt als je hier een keer het gas op gooit in een bochtje
|
|||
|
|||
zo stond ie er bij mij toen bij, KW schroefset, brembo's en 17 Nothelles nieuw uit de doos. wat kleine carbon dingetjes maar alles zodat de originele lijnen van de auto behouden bleven... had toen veel exclusief spul liggen om een dikke mk2 te bouwen ( vwm schakeltoren, recaro's A8, driedelige-speedlines etc. ) maar dat was echt te zonde voor deze auto geweest....
|
|||
|
|||
advertentie is verwijderd dus is verkocht of....?
|
|
||||
|
||||
Quote:
De verkoper had het helemaal gehad met de reacties die hij kreeg van zijn Marktplaats advertentie. Ik denk dat iedereen zich de reacties wel kan indenken: Ik geef je 5000,= kom ik m nu halen, Ligt er een gouden motor in?, etc. etc. Op zijn R32 zijn Morakkanen afgekomen die de bedoeling hadden om de auto tijdens de proefrit te stelen. Die jongen heeft doodsangsten uitgestaan! Deze jongen is er helemaal klaar mee en heeft besloten de beide auto te houden.
|
|||
|
|||
Quote:
oo dat is ook lekker hebben ze hem wel mee genomen of dat niet ???
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
ach zo,
had hem een mailtje gestuurd met enkele vragen maar geen antwoordt gekregen.... natuurlijk, als je enkel biedingen krijgt van 5000€ begrijp ik em wel. ik heb meer gekregen van mijn gewone g60 dus ja.... grtz |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee gelukkig heeft hij de auto nog... Van dergelijke praktijken word je echt niet vrolijk...
|
||||
|
||||
Vandaag wezen kijken naar deze auto.....en hij komt binnenkort weer te koop!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt idd,heeft voor 2 weken geleden al 2 dagen op marktplaats gestaan,toen al ff contact gehad met de huidige eigenaar,was in principe al verkocht.maar ik werd 2 dagen later terug gebeld dat degene die hem wou kopen de financiering niet rond kreeg,ik had uiteraard nog steeds intresse maar ik vind €10,000 een beetje te hoog gegrepen! (ondanks dat dit een héle mooie en zeldzame Mk2 is hoor),ook omdat ik wist dat er in 2007 ''slechts'' €5250,- voor deze auto werd gevraagd door de vorige eigenaar (robveedub)....en er verder helemaal niks aan de auto veranderd is behalve een grote beurt..... Last edited by Geditionone : 18-07-2010 at 02:20. |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, echt raar volk die Morakkanen, altijd het zefde met die figuren!
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl Last edited by VolkswagenRacing : 18-07-2010 at 00:42. |
|
|||
|
|||
waarom zijn er niet zo een wagens in belgie?
MAN man wat een wagen had ij belgish kenteken ging ik hem derect halen |