|
||||
|
||||
Quote:
Ja, dat wil ik best wel... alleen de aandrijfassen lopen nu nét niet aan... de carterpan is al geen bottleneck meer, die is al aardig gevlakt
|
||||
|
||||
Rode is kwijl kwijl wat voor camera ?
|
||||
|
||||
Nette wagens
Mijn golfje ook maar ff erbij droppen |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx, die happers wilde ik er ook als eerst afhalen, maar je ziet ze niet zoveel, dus --> uniek Past overigens ook wel bij het thema rood/zwart Quote:
Thanx! Nikon D60, mooie locatie en een beetje photoshop Kijk anders ook even in mijn topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=56160 |
|
|||
|
|||
Last edited by maurice1987 : 26-09-2009 at 10:03. |
|
||||
|
||||
Nice
|
|
|||
|
|||
Last edited by Kiram : 24-04-2010 at 17:47. |
|
||||
|
||||
De mijne
|
|||
|
|||
mogen cabbies ook?
Cabbie van 1990 DX motor => 112 pk Lederen zetels (origineel) helemaal herspoten in originele kleur 4 jaar geleden Nu met DOTZ brand hatch black velgen beetje chroom overal. Bezig met motor te verchromeren. |
|
|||
|
|||
Hier mijn MK1 GTI - Pirelli uit 1983:
bij aankoop ergens eind 2006: Zo ziet de auto er tegenwoordig uit: |
|
||||
|
||||
als dit een echte W65 pirelli is, dan is het serieus zonde dat je al de kenmerken hebt doen verdwijnen (gelakte bumpers, wielbogen,...)
|
|
||||
|
||||
hij ziet er zeer mooi uit, maar als het idd een W65 is dan is het wel jammer
|
|||
|
|||
Quote:
Het is zeker zonde, maar zoals je op de aankoopfoto's kunt zien waren de bumpers niet meer netjes rood. Ik heb de onderdelen zwart gemaakt omdat ik bang was dat er met de originele kleur rood teveel kleurverschil zou optreden. |
|
||||
|
||||
Paar foto's van mijn mk1 cabrio, net paar dagen terug van de spuiter.
Kleur is United Grey
|
||||
|
||||
mag die van mij hier ook bij staan?
|
||||
|
||||
Die van jou kan ook wel in het dikke mk1's topic
|
|
||||
|
||||
golfje 1 cabrio '94
Sinds vorig jaar een nieuw dakje
Bumpers moeten nog (steeds) gespoten worden. Pics van interieur zullen nog wel volgen, maar ik ben op zoek naar een lederen, maar dit is geen prioriteit Distributieriem vervangen werd wel tijd, dus dat ik heb vandaag gedaan (na 168K km :s, eigelijk schandalig) pc: de velgen zijn TE groot, niet enkel voor het oog, maar echt voor de auto, achteraan zouden ze passen met een spacer, maar vooraan is hij 5cm te breed Dus ook opzoek naar nieuwe velgjes. (diegene die op de foto staan zijn trouwens te koop, DEZENT 17/225/45, 4X100, NIEUW+NIEUWE banden) |
|
||||
|
||||
Mijn project golfje
|
|
||||
|
||||
Ik hoor het vaker, maar als ik de straat uit wil rijden heb ik 2 drempels. Rechts kan ik hem al niet nemen want dan schraap ik mijn carterpan en links kan ik er net over heen.
Deze week gaan de stalen velgen er onder en ga ik bezig met deze velgen te polijsten etc. Wil hem volgend jaar wel lager hebben staan, dus even zoeken naar een oplossing om het blok iets hoger te plaatsen.
|
||||
|
||||
Quote:
echt super gave golf mk1 vindt ik dit lekker retro hier een pic. van de de mijne met me oude velgen en oud interieur, orgineel interieurtje weer in gezet en hij staat nu een stuk lager op 14" i.c.m. een schroefset. |