|
||||
|
||||
20vt
Hallo,
ik denk ik stel me eens voor aan de rest van jullie op dit forum. Ik ben Marc Spoolder en woon in Hengelo Overijssel. Ik heb al veel auto's ( only VAG ) gehad en hier onder een aantal daarvan: VW Golf 2 GTI 8V VW Golf 2 GTI 16V VW Golf 2 GTI G60 later een 20VT APX VW Corrado G60 VW Passat G60 Syncro VW Golf 3 VR6 VW Caddy 2 SDI Seat Ibiza Cupra 2001 1.8T Seat Cordoba Cupra 2000 1.8T VW Caddy 2 TDI 1997 VW Caddy 2 TDI 2000 Op het moment heb ik een VW Caddy 3 TDI uit 2005 en een Audi RS4 uit 2001. De Caddy is helemaal aangepakt. Hier onder een aantal dingen wat er zoal aan veranderd is: KW Schroefset Inox Complete Touran Facelift neus Touran R-Line grill Touran Bi-Xenon koplampen Vol lederen voorstoelen in het antraciet Golf 5 GTI Stuur Navigatie RNS 300 ( binnenkort RNS 510 ) 20" orginele Audi S-line wielen 9J's RS4 met 235/30-R20 18" orginele Golf 5 edition 30 wielen BBS CO met 225/40-18 Continetal TS810 winterbanden Chip-Tuning Fasttech Etc ... .... De RS4 ben ik ook mee bezig. De auto is nog vrij standaard. Dat zijn de meesten omdat ze al heeeeel dik zijn. Het enigste wat ik er aan veranderd hebt is: Chip op maat door Fasttech 435pk 20" x 9J's New RS6 met 245/30-20 Michelin Pilot's Schroefset van H&R maar die moet er nog onder komen. Toekomst plannen zijn Milltek uitlaat en misschien nog grote turbo's
|
||||
|
||||
Heel mooi met die nieuwe neus..... super. em die audi is ook dik zeg,......
gr JPS -Joossie uit Heerde
|
||||
|
||||
mooie rs
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt Arjan! Wielen onder de Caddy zijn nog steeds super!!! Echt petje af. Keep up the good work
|
||||
|
||||
Lekker...
|
||||
|
||||
Foto's gemaakt in Haaksbergen??
Velgen staan ook goed onder de Audi, ik had ze ook willen kopen voor onder mijn Passat. Maar ben toch op wat anders uitgekomen. René (Tiefleger) Last edited by Tiefleger : 12-10-2009 at 22:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat heb je goed gezien!
|
||||
|
||||
Ziet er super uit!
|
|
||||
|
||||
Hele dikke audi!
|
|
||||
|
||||
prachtige auto's. De rs4 is al jaren mijn ultieme familie-cruiser. Ooit zal die er wel eens komen...
|
||||
|
||||
Supervette wagens, welkom hier
|
||||
|
||||
Shit wat een gave geschiedenis en wat een pracht auto's heb je nu en natuurlijk welkom
|
|
||||
|
||||
Heb je ook nog foto's van de vorige auto's??????? Foto's doen hier altijd goed
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja hier even een paar foto's die ik zo voor handen heb.... Ibiza Cupra R met 240PK schroefset - Brembo's - 17" ATS DTM Cordoba Cupra 205pk - 17" Mille Miglia Spiders Caddy 2 TDI 132pk met KW schroefset 17" x 9J's - Leer -Airco -etc... Caddy 2 TDI 126pk met 17" wielen - Bi-xenon -Airco -PDC - etc Golf 2 20VT APX ex G60 met Caddy SDI Golf 3 VR6 Golf 2 GTI 16V Fire & Ice Edition ppffffff goed genoeg?
Caddy 3 + RS4... Last edited by 20vt : 15-10-2009 at 22:44. |
|
||||
|
||||
Zeker goed genoeg wat mooie auto's heb je al gehad en heb je nu natuurlijk ook.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks
|
||||
|
||||
Vandaag Caddy op de bank gehad @ Fasttech in Haaksbergen. Standaard 105PK en nu 148.7PK en 346Nm Koppel!
Zeker blij mee!!
|
|||
|
|||
dikke wagens...vooral wat je nu hebt.
Vooral die nieuwe touran neus is erg mooi(Y) |
|
|||
|
|||
Mooie auto's , de caddy heb ik al een paar keer zien staan bij Fasttech.
Ook heb ik je een keer gespot toen ik van hengevelde naar haaksbergen reed. Jij kwam mij tegemoet en had de vaart er wel redelijk in . |
|
||||
|
||||
Quote:
Kan heel goed dat je hem daar hebt zien staan, maar dan ben jij daar zelf ook wel vaak in de buurt of het is echt toeval. Als je een zwart Caddy of een RS4 ziet rijden in de buurt en die heeft de vaart er goed in... grote kans dat ik het ben