|
||||
|
||||
Quote:
Ik had destijds op mijn cabrio ook een schroefsetje zitten met 17" A8 wielen. Het zag er wel leuk uit maar geen rijden. idd het verschil in kokerbalken. Wat je nu hebt ziet er geweldig uit...
|
||||
|
||||
Super Marco,
het zijn echt gave wielen. Je was me net voor!!!. Wat heb jij aangepast voor de bekerhouder? |
|
|||
|
|||
ben niet zo'n fan van je nieuwe wielen misschien lijken ze in het echt mooier !?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
ik vind ze dik, oude velgen van vwjean toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij niet, als ik het goed heb komen ze van een witte belgische MK3 af of niet?
|
||||
|
||||
Quote:
Veel mooier Quote:
ik heb alleen het bedieningspaneel van het nokia soundsysteem verwijderd en een gat gezaagd in de originele console. (zie How TO op vw forum ) Quote:
Nope Quote:
Yep Last edited by classic-edition : 11-10-2009 at 22:07. |
|
||||
|
||||
Kijk, dat staat goed Marco .. hoe staat het eigenlijk met de vorderingen van het interieur?
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks De vorderingen met het interieur gaan langzaam. Ik heb inmiddels alle creme kunstof kapjes voor op de recaro's nieuw liggen. Het is nu een kwestie van stevig doorsparen en dan wegbrengen naar onze oosterburen. |
|
||||
|
||||
Ik ga over een week of 2-3 naar die oosterbuur toe om mn interieur te halen....heb jij dan genoeg gespaard?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt me héél bekend voor. Dat was ook een van de redenen waarom ik mijn cabrio heb weggedaan. Is gewoon niet mogelijk om een mooie velg in combi met een mooie verlaging te rijden. Ik kwam zelfs mijn eigen garage niet meer in Complimenten voor de velgen, vond de bbs heel mooi, maar de oz maakt de auto net nog wat breder
|
||||
|
||||
mooie wagen!
maar kun je nou een beetje fatsoenlijk een beker of flesje kwijt in de bekerhouder? lijkt mij dat ie dan tegen de asbak aanzit?
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas niet Chris heb wat financiele tegenvallers gehad de laatste tijd. Maar de zomer is nog lang weg,komt wel goed. Quote:
Bedankt voor het compliment ,ik denk dat ik nu een betere combinatie gevonden heb idd. Quote:
Geen idee eigenlijk het was eigenlijk meer een hebbedingetje. Kan er mooi mijn pokkie in leggen enz. Hangt natuurlijk van de hoogte van de flesjes af en ja die asbak die doe ik toch nooit open.Dus......... |
|
||||
|
||||
Dat het zou passen dat had je al gezien Staat goed hoor!
|
|
||||
|
||||
Bedankt Erik.
Ik moet alleen mijn remklauwen nog aanpassen. |
|
||||
|
||||
De remklauwen voor zijn inmiddels aangepast zodat we ook kunnen rijden met de nieuwe zomer velgen.
Vandaag ze er nogmaals opgelegd en een rondje gereden waardoor de auto nog een beetje is gezakt tov de eerdere foto's. Zie foto's : Ziet er zo al wel goed uit ,maar eigelijk zou ie voor de perfecte stance nog een cm mogen zakken. Hiervoor moet ik alleen alle 4 de wielranden laten omrollen met alle risico's van dien (lak kan scheuren springen etc). Ik twijfel dus nog of ik dit moet laten doen Ook ben ik van plan enkel met deze wielen te rijden voor het bezoek aan meetings,dat betekend dus niet alleen wielen wisselen maar ook telkens schroeven ??? Wat vinden jullie ervan ? Last edited by classic-edition : 31-10-2009 at 18:15. |
|
|||
|
|||
ben er nog steeds geen fan van, denk dat er mooiere velgen te vinden zijn voor deze hele dikke cabrio !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Niks meer aan doen...... Maar dat is moelijk voor jou.
|
||||
|
||||
Quote:
Beste Mijn vader heeft zojuist een beige lederen interieur gekocht en hij zou graag ook de zetels restaureren gelijk jij dit hebt gedaan...mijn vraag naar u: Zou je eens even kunnen beschrijven hoe je het hebt gedaan (enkele stappen) en welke materialen en producten ik hiervoor in huis moet halen. Dat mag hier maar pm/mail mag natuurlijk ook altijd, Ik zou u zeer dankbaar zijn. Merci.
Audi S3 sportback, 310pk Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI Last edited by thomashouben : 13-11-2009 at 00:19. |
|
||||
|
||||
kun je wel vinden op de site van colourlock thomas
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst met een speciale ontvetter/cleaner de stoelen gereinigd. Daarna in meerdere lagen het krakkelee bijgewerkt met een speciale primer. Dan schuren met fijn schuurpapier (enkel om wat hechting te krijgen) En als laatste verven. Voor een mooi resultaat de stoelen en bank uit de auto halen. Even google op de leerlooyer in de haag voor de spullen. Succes ermee Groet, Marco |