|
|||
|
|||
golf 1 cabrio '86
te koop:
golf 1 cabrio bouwjaar: 1986, word dus nog oldtimer. kleur: blauw op kenteken 1.6 automaat, maar is vervangen voor een 2.0 16v 9A en handgeschakelde versnellingsbak. kilometerstand auto: ongeveer 197500 km kilometerstand motor: ? (motor gekocht bij Bolku). De motor is 1,5 jaar geleden ingebouwd. Bij de inbouw zijn ook vervangen: koppeling - nieuw tank - nieuw benzinepomp - 2e hands accu - nieuw complete uitlaat - nieuw - Simons Ook zijn toen de carterpakking, distributieriem en bougies vervangen. Verder vervangen: knipperlichtschakelaar - nieuw ruitenwisserschakelaar - nieuw alarmlichtschakelaar - nieuw heldere achterlichten - nieuw heldere koplampen - nieuw schroefset - 2e hands Meegeleverd worden: geventileerde schijfremmen voor - nieuw windscherm - nieuw alu tankdop - nieuw schijfremmen achter - 2e hands kaphoes - 1 knoop kapot de orginele grille, radiateur, koplampen en achterlichten. De kap is nog goed, is alleen wel groen aan het uitslaan van het buiten stilstaan. Heb nog schoonmaakmiddel voor de kap staan, krijg je erbij. De velgen zijn van TSW 15" en nog heel netjes. De banden zijn goed. Er moeten nog wel wat dingen aan de auto gedaan worden, namelijk: de motor moet afgesteld worden - krijgt te veel benzine auto moet uitgelijnd worden deuk uit zijscherm - auto is van de krik gegleden nieuwe voorlip, zitten ook nog 2 deukjes achter kunststof spatbordrand aan de passagierskant opnieuw spuiten instapschade aan de bestuurdersstoel Geen roest. Voor foto's mail me maar, weet niet hoe ik die moet plaatsen d.boshoven3@upcmail.nl 0641078569 vraagprijs 1600,- mvg Gornet Auto staat op Goeree-Overflakkee trouwens |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Ik heb je een e-mail gestuurd voor de foto's, ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
Zonder de losse onderdelen te koop voor 1150 euro.
APK tot 17 december 2009 trouwens. |