|
|||
|
|||
Golf cabrio van '80
Hey, even voorstellen, ik ben Johan, 34 en al jaren gek van volkswagen en allerhande oldtimers. Heb reeds enkele kevers gehad en nog, maar momenteel bezig aan een golf cabrio van 1980. Ik kocht hem al wel opgelast, en deels bijgespoten, maar zonder degelijk interieur, en de motor en elektriciteit moeten ook nog nagekeken worden... Ik heb een interieur van een oude GTI cabrio erin geplaatst, vooraan reeds verlagingsveren (achteraan volgt nog) en silverstone velgen (teardrops) eronder gezet vandaag... de retrolook begint er stilaan in te zitten... even een paar beelden om jullie een idee te geven.
Grts, Johan |
|
||||
|
||||
de teardrops zijn er erg netjes uit. Die white walls vindt ik persoonlijk minder.
Voor het uiterlijk nog wilde plannen? Gr
|
||||
|
||||
Leuke kleur, en leuke aanpassingen!
Normaal ben ik ook niet zo'n fan van White-walls, maar hier i.c.m de kleur vind ik het wel erg gaaf! |
|
||||
|
||||
Lekker kleurtje zeg!
|
|
|||
|
|||
Ik ga er verder niet teveel gekke dingen meer aan veranderen... had nog aan chromen bumpers gedacht, maar ik vind ze persoonlijk iets te duur voor mezelf. Het is een originele kleur, braziliaans bruin... dit was een van de redenen waarom ik hem kocht, de kleur vond ik echt te gek als ik hem zag staan. Volgende stap zijn nu de motor goed afstellen en de lichten etc. nog goed aansluiten... en dan mag de volgende zomer snel komen.
Tnx voor de leuke comments |
|
||||
|
||||
Idd erg mooie kleur en leuk zo oldskool...lekker simpel, hou ik wel van.
|
||||
|
||||
Lekker weer eens heel wat anders dan anders, heel leuk!
|
||||
|
||||
Leuke auto, leuke kleur, leuke plannen
Als je onderdelen en adviezen zoekt: www.golfcabrio.com Niet dat er hier geen kennis zit, maartoch....
|
||||
|
||||
Mooie cabriio nicee
|
|
|||
|
|||
Hele nette auto en welkom natuurlijk..
|