![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ik zit met een probleem waar ik stapelgek van wordt!! als ik s`morgens in mijn 16 v golfje gti uit 1990 stap ![]() heeft iemand uitleg hierover want ik wordt daar echt niet blij van om dit elke morgen te doen. dit gebeurt dus elke keer als de motor koud is.. pls help...... |
|
||||
|
||||
![]() rotor en verdeler mischien versleten?
|
|||
|
|||
![]() koudstartventiel..... of hoe dat ding mag heten...
|
|
|||
|
|||
![]() succes,dan kan vanalles zijn,tja koudstartventiel,hij slaat aan dus dat is t ook niet,filter al eens vernieuwd bij pomp,heb je dat allang dan?kan ook de mengselverdeler zijn ma ja te veel om op te noemen iig
|
|
|||
|
|||
![]() zit er bij deze ook een opvoerpomp in de tank? ook een keer zo'n stunt gehad namelijk, dan kan je heeeeeel lang zoeken.
|
|||
|
|||
![]() thnx peeps.
ik zal de filter is vervangen bij de pomp.. mischien dat dat scheelt.. bedankt voor de reacties.. |