|
|||
|
|||
Intresse Peiling 240pk Gereviseerde Bewerkte G6o
Wijzig berichtMeld dit berichtAntwoord met een citaatintresse peiling 240pk g60 gereviseerd/bewerkt
» vr okt 02, 2009 6:12 am Wegens andere plannen , zit ik er aan te denken, om mijn G60 te verkopen. Vandaar deze interesse peiling. Motor is compleet gereviseerd. revisie: cylinder gehoond 1e overmaat zuigers gesmede mahle nieuw alle lagers, keeringen, pakkingen vernieuwd onderblok uitgewogen complete koprevisie complete g-lader revisie G-force kop maximaal bewerkt nieuwe kleppen, maximale grootte kop omgebouwd naar mechanische stoters grijze injectoren G-force chip 72mm pully verstelbaar nokkenas tandwiel deze setup levert 240 pk en 300 nm maar met een chip op maat en een andere nokkenas is hier nog wel meer uit te halen. vermogensuitdraai aanwezig alle werkzaamheden zijn uitgevoerd door Freddy Cane http://www.freddycane.com/en J Strampel Tuning motor heeft na complete revisie ongeveer 8000 km gedraaid. bij serieuze interesse kunt u contact opnemen met mij. Telnr 0646038520. foto's volgen. zal vast nog wel wat vergeten zijn gaat overgens alleen om de motor , g-lader , computer , kabelboom , en eventueel een rvs eps spruitstuk. mvg bertus |
|
||||
|
||||
Prijs? (= verplicht)
|
||||
|
||||
idd prijs verplicht
|
|||
|
|||
Minimale Prijs 1500€
|
|
||||
|
||||
dus 1500. het is hier geen ebay met biedingen
|
||||
|
||||
Minimaal 1500, liever meer dus.
|
|||
|
|||
1950€ is de prijs of natuurlijk een heel goed bod
|
|
|||
|
|||
upke
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mmm eerst 1500 euro en dan in 1 keer 1950 euro??? sorry dat ik het zeg , maar voor 1500 en 1950 kun je hele mooie 20vt motoren kopen, zijn stukken betrouwbaarder, en is makkelijk veel vermogen uit te halen. succes met de verkoop.
|
|
|||
|
|||
alleen een 20vt motor heeft iedereen al |
|
|||
|
|||
Quote:
1500€ > 1950€ tja het is hier geen ebay maar onder de 1500€ gaat die niet weg. en reken bij 20vt alsje dit zelf niet kunt gerust 2000€ inbouw kosten en dan ook nog eens tunen.dat is een koopje in deze tijd. |
|
||||
|
||||
Van mij mag hier een slotje op!
Want hij komt straks bij Jappie te staan VERKOCHT |
|
||||
|
||||
Quote:
|