|
||||
|
||||
Golf 1 Turbo diesel
Beste allen,
Ik wil mijn golfje de deur uit doen. Dit omdat ik graag een iets grotere 5deurs wil gaan rijden. Het gaat om de volgende auto: http://www.mijnalbum.nl/Album=8XVGH4BM Het is een golf 1.6d op kenteken uit 1981 Ik heb er een 1.6TD ingehangen met motorcode JR (70pk) De auto is bijna helemaal uit elkaar geweest en alle rotte delen zijn opnieuw ingelast. Carrosserie: 140duizend km gelopen +- Heeft wat plekjes en is niet ''super'' strak Is zelf gespoten (compressor) Is NIET rot. Motor: Lekt olie aan achterzijde (leiding van carterpan naar turbo) loopt verder prima is gekocht als gereviseerde motor (geen bonnen aanwezig) turbo is goed. (0.6bar) Interieur: Niet geweldig het is een standaard ''c'' interieur in de kleur blauw. De stoelen waren zeer slecht en zijn vervangen door corrado stoelen (omdat ik er anders niet in pas) onderstel: Supersport schroefset Lichtmetale velgjes met goede banden. 1 stuurkogel moet vervangen worden (is een nieuwe bij) verder goed naar mijn weten. apk tot januari. Nieuwe apk mogelijk. Richtprijs: 1750euro. Voor een belastingvrije diesel! Inruil niet mogelijk. Groeten Marvin
Mk1 cabrio g60 mk1 Turbo Diesellllll Last edited by marving60 : 05-10-2009 at 06:11. |
|
|||
|
|||
misschien een jetta mk2 gtd iets?
|
|
||||
|
||||
Misschien ook ff makkelijk om te vermelden hoeveel hij lekt en waar precies uit?
|
|
||||
|
||||
leiding van carterpan naar turbo.
Verder moet er gewoon gekeken worden of hij nog ergens anders lekt of verbruikt. (ik heb er geen zin meer in)
|
||||
|
||||
Ik wil eventueel wel mijn Golf 3 1.8 uit 95 op benzine inruilen ?
|
||||
|
||||
Hellaas geen inruil. Bedankt voor je aanbod
|
||||
|
||||
Up voor de diesel!
|
||||
|
||||
Dankje herrum!
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
interesspeiling mag een slotje op. De auto gaat definitief in de verkoop.