#21
|
||||
|
||||
Quote:
De Santana vond mij ipv andersom. Zou nu wel een 5 cyl met CDV, elektrische ramen en de hele reut willen. De mijne is wel getund. Er zit een "Pheaton" embleem achterop. Alleen de volgorde van de letters klopt niet meer. Er staat nu "Phat one". Hij is ook verlaagd 25mm Weitec (kon nergens een andere set vinden). Alleen Gert zag het niet
__________________
WWW.MIVW.NL |
#22
|
|||
|
|||
ja kep hem zien staan! stond nog aardig hoog op ze poten! en ding was wel aardig stug
|
#23
|
|||
|
|||
Heb er ook eentje(zelfs twee nu), bouwjaar '75.
Ja, echt waar dat bestond toen al! VW-greeetz Duvelke |
#24
|
||||
|
||||
Ja stug istie wel gelukkig, mensen die hem zien rijden verwachten niet dat je nog aardig kan hoeken met zo'n ding.
__________________
WWW.MIVW.NL |
#25
|
|||
|
|||
Ik heb zelf geen Passat. (ben nog student, en een passat is niet het meest goedkope vervoersmiddel) Maar ik heb geregeld gereden in de vorige passat van mijn Pa, een Passat 1.8 Design uit 93. Was zeker een fijne, grote auto. Nu heeft mijn Pa een Passat Variant 1.8 20V uit 1999. Dit is helemaal een relaxte auto, jammer genoeg geen 1.8 Turbo.
Mijn oom rijdt sinds kort ook Passat. Deze heeft het nieuwste model (ik dacht 2002) en is een 2.0. Maar de leukste passat waarin ik heb gereden is de vorige van mijn baas (rijdt nu Audi A4 station 3.0 quattro). Een passat sedan uit 99 met 2.8 V6 4-motion. Dit is pas echt leuk (zeker omdat ik normaal maar 45 PK van mijn polotje gewend ben) Nu nog hopen dat ik zelf ook nog eens Passat kan gaan rijden |
#26
|
||||
|
||||
Ik ben ook student, maar kan het toch wel opbrengen om een '90 Passat Variant GT 2.0L 16V te rijden, hoor
|
#27
|
|||
|
|||
dan doe je toch iets beter dan ik Maar goed, ik zeer tevreden met de polo hoor! Hij brengt me overal waar ik zijn moet
|
#28
|
|||
|
|||
Ja, en hiero nog een passat rijder:
Passat Syncro VR6 GL Variant 1992. |
#29
|
||||
|
||||
Zelfbouw? VR6 is toch nooit als syncro geleverd?
|
#30
|
|||
|
|||
De vorige eigenaar is ermee aan het hobbien geweest:
auto origineel G60 syncro met daarin de motor en aandrijflijn van een 35i B4 VR6 syncro. Maar dat vind ik niet erg. Ik ga zelf bezig met het upgraden van exterieur en interieur. Bert |
#31
|
||||
|
||||
Nice!! Maar als het origineel een G60 syncro was, issie GT uitgevoerd
|
#32
|
|||
|
|||
Oh, er staat een type aanduiding achterop met GL.....
Waaraan kan ik de uitvoeringen herkennen? |
#33
|
||||
|
||||
Ik rij tevens ook met een Passat, een 1973 in perfekte staat. Ik heb ook nog een Santana van 1984 van eerste eigenaar 1800 CX uitvoering.
|
#34
|
|||
|
|||
ik heb ook een passat. 35i superauto
|
#35
|
||||
|
||||
Binnen kort een Syncro GT rijder erbij.
Als het een goeie is dan..
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#36
|
||||
|
||||
Lijkt het ergens op? :P
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#37
|
||||
|
||||
Ja hoor je mag blijven !!!
Strakke bak Meer info graag En vooral over de verlaging : hoeveel en welk merk |
#38
|
||||
|
||||
Dit zijn helaas foto's van de vorige eigenaar.
Hij staat nu weer op de orginele veren. Das ook beter voor een gezins auto
__________________
- VW Golf II '89 ex 16v > 20vt k04 - Audi A3 8p '04 1.9 TDI - Seat Arosa S '03 1.4 - VW Caddy 3k '10 1.9 TDI http://www.krasendeukservice.nl |
#39
|
||||
|
||||
Heeft de vorige eigenaar ze nog liggen ?
Ik neem aan dat het ook dempers zijn als ik t zo zie .. |
#40
|
|||
|
|||
Passat rijdster maar ze blijft hoe ze is (behalve het zwarte logo nu op d'r kont en een nieuwe uitlaat eronder) en dit is waars. het laatste jaartje *snik snik*
|