|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, mooi hoe je het aanpakt!
|
|||
|
|||
daarnet even dit besteld bij rpm motorsport
G60 Outlet connection „RPM” 165° heb ik nodig voor intercooler is normaal voor in een rally maar ga groter ic steken dus daarom en straks op men werk eens zagen tegen mijn baas dat hij oliepomp en pakkingset moet bestellen dat ik de motor toch wat verder in elkaar kan steken ook wacht ik nog uit een pakettje uit nl , voor mijn billeverwarmers(zetelverwarming ) mvg |
|
||||
|
||||
Mooi project zeker de moeite waard, ziet ze niet veel meer die passats g60, succes
|
|
|||
|
|||
Quote:
thx en updatje ook nog , morgen komen mijn cigmenten aan en pakkingset voor de motor , dus motor gaat al een eindje in elkaar zitten dit weekend pic's komen zeker 8) |
|
|||
|
|||
wegen het goe bestelde en verkeert geleverd cigment is het plan een beetje veranderd ,
vandaag alle onderdelen die ik kon monteren ook gemonteerd deze avond post ik foto's van de werken die onertussen gebeurd zijn aan de moter grtz |
|
|||
|
|||
ok hier zijn we dan met foto materiaal
eerst nog snel even posten dat er ook deftige muziek inkomt 35care 100amp zekering foto's zeggen meer dan woorden en hier verder over het blok dan maar blok dat aan het vlakken is 8) paar onderdelen nog zoals nok en filter ,... voor e rest het monteergebeuren , enjoy the ride 8) mooie nieuwe pistons, make power :twisted: monteren maar rinking: gladertje ook al geplaatst :shock: hier mijn werkplaats(feestzaal van men moeders cafe :oops: ) vola dit was hat dan weer(voor 2 dagen :lol: ) als er nog update's zijn komen die zo spoedig mogelijk |
|
||||
|
||||
Geweldig die sleutelruimte
|
|
|||
|
|||
Quote:
beter dan niets he |
|
|||
|
|||
wegens problemen bij dpd en op et werk geen zak vooruit geraakt
volgens dpd klopt het adres niet(duitser dat wrs verkeer geschreven heeft) en op het werk , jahh , baas pols gebroken op 2 plaatsten en spierscheur in rug dus auto geraak geen knars vooruit , laat werken en die troep , we doen ons best voor alles optyd af te hebben , heb toch vandaag kabelboom voor zetelverwarming uitgepuzelt |
|
|||
|
|||
even de topic uit het water gevist
na 3 zware lange weken kan men baas al veel meer en nu lig het werk zowat stil voor mij(stagemanneke aan men been ) vandaag lijst gefaxst met onderdelen , vrijdag mijn gieden , morgen waterpomp distributiekit vriem,rollekes voor multi v-riem,termostaat en koppakking met alles op en aan , ambriage, en zaterdag remleidingen en nu maar snel aan beginnen |
|
||||
|
||||
gieden?
|
|
|||
|
|||
Quote:
klepsteelgelijders , zware problemen gehad om ze te bestellen sorry voor de garagewoorden |
|
|||
|
|||
hier foto's zoals beloofd van de motor
zitting frezen vlakken eindreseltaat alle stukken klaar voor monteren .. en hier een voorsmaakje van nog een nieuwe toekomst : de cilinderkop en zo is al gemonteer maar geen foto's van , vergeten , morgen post ik ze wel en ook van nieuwe auto |
|
|||
|
|||
en jaja ondertussen ben ik nog steeds bezig , met de nodige tegenslagen maar dat moet ook
schroefkit ligt hier al van fk vandaag boite zitten opkuisen en motor in elkaar nog verder gestoken foto's volgen wel nog als ik zin heb en nog wat onderdelen , ondertussen dus ook bezig aan een polo derby classic van 82 komen ook nog wel pic's van en verzekering weet ik maandag of het gaat lukken maar normaal wel mvg jonas |
|
|||
|
|||
gisteren en vandaag dus hard gewerkt
injectie afgewerkt en geplaatst colector , boite opgepoetste , stukken gespoten , en nog wat nu lijkt hij al wat mer op een stuk motor , nu zijn het nog kleine dingen zoals alternator opendoen , termostaat , waterdarmen en dan er in gooien hier foto's en hier het geheime wapen van de auto 8-) foto's van de polo ben ik dus vergeten :roll: maar ze komen wel (ooit ) reageer maar |
|
||||
|
||||
Héél goed bezig!
|
|||
|
|||
daarjuist is een andere verzekering langs geweest voor passat
kan makelijk een verzekering krijgen en ik betaal maar een derde dan dat kbc eerst zei , zelf iets minder dus mijn ervaring met kbc is , nooit bij verzekeren voor zware auto's tzijn afzetter en men oldtimer willen ze ook meteen verzekeren zonder zever grtz |
|
||||
|
||||
ben je al weer wat verder met afbouwen?
|
|
|||
|
|||
Quote:
ik ben nog steeds bezig ja elke dag wat verder en verder , binnenin ben ik al begonnen met de opbouw maar ik zit wat vast omdat een lopende moter moet hebben om sommige diengen te controleren gisteren nog wat verder gedaan aan passat enkele kleine problemen doen hem voor maar lost wel op , deze avond subframe er van onder halen , deel van uitlaat en schakelkabels er vantussen halen dat er propere op kunnen en een spagetti ook nog monteren maar moet wel nog bestellen zal nog eens wat foto's nemen grtz |
|
|||
|
|||
vandaag nog wa goe doorgewerkt
wa gedemonteerd subframe uitlaatcolecter veerpoten van subframe schakelkabels me vitessepook wa hitte schilden en nog wa kleine dingen wat er nog extra moet vervangen worden driehoeken gescheurde rubbers abs censoren remleidingen (begin scheurtjes) en rubbers van torsy as zal is duidelijke foto's moeten nemen mvg |