|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
chromen bumpers, gebruikt! chromen sierlijsten 3 deurs, en dorpellijsten, enzo!!
hallo mensen ik heb nog een setje chromen bumpers over voor golf1, voor bumper, achterbumper, 2 bumperkapjes, in nette staat geen bumper steunen er bij! 400,-
setje chromen sierlijsten voor over de zijkant, 3deurs. 50,- chromen dorpel lijsten.35,- setje chromen klinken voor oud type deuren, in redelijke staat. 80,- een splinternieuw tec schroefset nieuw in doos voor golf 1 175,- setje splinternieuwe golf 1 achterlichten kleine type. rood\smoke. 60,- in nederland moeilijk aan te komen. setje grote achterlichten golf1 rood/wit helder in redelijk staat niet kapot. 45,- |
|
|||
|
|||
oja en ook nog een supersprint einddemper, voor foto s van bijna alle tekoop aangeboden onderdelen, kijk ff onder auto s tekoop aangeboden, golf 1.1 [wallie]
|
|
||||
|
||||
Foto van de achterlichten? En van welk merk zijn ze?
|
|
|||
|
|||
Weg
Last edited by Pewi Vwteam : 18-07-2014 at 20:32. |
|
|||
|
|||
grote of kleine achterlichten?
|
|
||||
|
||||
De kleine..
|
|
|||
|
|||
ik zal zo ff voor je kijke, van wat voor een merk ze zijn.
|
|
|||
|
|||
hoi,
in welke staat zijn de chrome sierlijsten en dorpellijsten? Tom |
|
||||
|
||||
En misschien ook een fotootje van de einddemper, en welke aansluitdiameter heeft deze?
|
|
|||
|
|||
Zijn het originele bumpers of imitatie......foto'tje kan wel handig zijn.
Han |
|
|||
|
|||
hee heb jij nog gekeken voor die corrado dubbeldigitaal teller
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
Zo goed als verkocht !!! |
|
|||
|
|||
uppie
|
|
|||
|
|||
bumpers verkocht of niet?
|
|
||||
|
||||
Heb je al foto's?
|
|
|||
|
|||
zaterdag maak ik overal ff foto s van, voor de liefhebbers.
|
|
|||
|
|||
bumpers zijn nog niet verkocht vanaf zaterdag zijn ze beschikbaar, omdat ik dan s morgens de auto op haal.
|
|
|||
|
|||
ff een uppie alles is nog tekoop!!
|
|
|||
|
|||
Nog maar een keer de vraag zijn het originele of imitatie?
Gr Han |
|
||||
|
||||
Plaats anders even een paar foto's van de bumpers.
Ik ga er voor deze prijs vanuit dat het originele zijn, anders zijn nieuwe imitatie net zo duur. Ik heb zoals al per PM gezegd interesse. |