|
||||
|
||||
Comfort module knipperlichten
Iemand hier ervaring mee in z'n Golf 2?
Comfort module voor je knipperlichten. 1x aantikken = 3x knipperen. Kan handig zijn bij het wisselen van rijstrook. Vind alleen 45,- nogal aan de prijs voor een ander relais en een stukje kabel. Zie de website (4e item van boven): Ruud's VW Shop Last edited by ries : 28-01-2008 at 22:17. |
|
||||
|
||||
Heb het er toevallig laatst nog met iemand over gehad. Zit er zelf ook aan te denken om dit in de Golf te bouwen. Wel leuke gadget en heb het altijd handig gevonden in de leswagen.
Komt van een Golf 3 (duurdere modellen?) af is mij verteld. Wellicht kan je geluk hebben op een sloop. Anders moet je het maar dokken hè.
|
||||
|
||||
Heb het ook in mn Passat, alle nieuwe VW's hebben het geloof ik? Het is idd supermakkelijk!
|
|
||||
|
||||
Audi heeft het ook vind het heel prettig.
Niet alle nieuwe vws hebbenhet voor zover ik wet, wel de duurdere modellen. |
|
||||
|
||||
Als het een kwestie is van relais wisselen (net zoals bij het relais voor de ruitenwisser met interval) dan is het niet zo moeilijk mee, moet je alleen even weten welk nummer het is.
Maar aangezien er een kabel + steker en een beschrijving bij zit lijkt het iets meer werk te zijn. Dan moet je maar net weten wat je uit een sloper moet halen. Quote:
|
|
||||
|
||||
En wat heb je nodig dan? Maw, waar moet je naar zoeken op de sloop?
|
|||
|
|||
Orgineel vw gaat het niet lukken
Dat werkt met kenbus = 2 draden door de hele auto die verschillende units(regelapparaten) opdrachten geeft om iets te doen, dat kan en zit niet op een "standaard" golf 2 Dit weet ik omdat ik vorige week dit met een collega(werk bij vw/audi), die audio e.d. inbouwd, gevraagt of dit in mijn auto kan(jettaII) met bovenstaande uitleg dat het niet gaat werken in mijn auto(auto is te dom ) Ik weet echter niet of dit imi te koop is
|
||||
|
||||
Waarom verkoopt onze beste Ruud dan de set als Golf II zijnde?
|
|||
|
|||
I HAVE NO ID
Whahaha Dit is wat mijn collega tegen mij zij Ik weet wel dat het aparaatje in/achter het gevarenlichtschakelaar(mooi scrabel woord) zit van de hedendaagse vw's
|
||||
|
||||
In de Mk4 Golf/Bora en Passat 3B/3BG zijn ze ook te vinden, origineel en achteraf inbouw.
Op Ebay.de is ook wel het een en ander te vinden voor ongeveer 30 euro: http://cgi.ebay.de/PEKATRONIC-Unive...1QQcmdZViewItem Of deze voor 50 euro, lijkt me wel een stuk makkelijker in te bouwen, gewoon je ouder relais eruit en deze erin. Dat zal bij die eerste niet lukken: http://cgi.ebay.de/Komfortblinker-P...1QQcmdZViewItem |
|
||||
|
||||
Quote:
Ruud verkoopt wel meer waar je af en toe van denkt or what? Zei ik je toch al. Maareh, zat in de Golf 3 en / of 4 niet ook een comfort module die veel meer aanstuurde dan alleen de knipperlichten? Bijvoorbeeld de elektrische ruiten, zodat deze automatisch dicht gaan als je je auto afsluit? Bij de Golf 4 moest je hiervoor wel de auto nog afsluiten met de sleutel enkele tellen in het slot, maar altijd makkelijker dan de ramen handmatig omhoog doen. Hoe dit bij de Golf 3 ging, als het er überhaupt al in zat, weet ik niet.
|
||||
|
||||
Verkoop ik wel meer waarvan je af en toe denkt??? Geef me eens een voorbeeld Breadfan83 en Erik....
|
||||
|
||||
Mijn reactie was bedoeld voor iemand anders, Ruud (lezen!).
|
||||
|
||||
Ik heb het ook in mijn Golf II G60 zitten is wel handig als je het gewent bent met andere wagens ....
Dit is wel een omschrijving van een G60 want bij mij zit de alarm knop op het stuurkalom. comfort module: dit is de module (VW-dealer € 35, =) vw-nr: 000 012 175 A aansluiting: het zijn de 2 stekkers (los hangend) onder de comfort-module op de foto hier onder, hier zitten de volgende draden aan die je nodig hebt: G60. - - - - - - - - - - - - - - - - - - -comfort module. zwart-wit - - - - - - - - - - - - - - - - - - -wit zwart-groen - - - - - - - - - - - - - - - - -groen zwart-wit-groen - - - - - - - - - - - - - -groen-wit bruin - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - bruin zwart-blauw - - - - - - - - - - - - - - - - zwart-wit Last edited by vwmik : 06-09-2009 at 18:22. |