|
||||
|
||||
Golf MKIII 1.9 TDI '94 Mat groen
Aangeboden wegens verandering in werksituatie:
Zeer aparte matgroene Golf 1.9 TDI Kompleet overgespoten waarbij alle onderdelen afzonderlijk zijn gespoten. Motorkap met aangelaste booskijker Gecleande achterklep (opening dmv schakelaar) Schroefset VR6 lijstenset VR6 grill Heldere Hella koplampen Heldere knipperlichten (in bumper én spatschermen) Donkere Hella achterlichten MOMO sportstuur JVC KD-LH5R radio/CD speler met klapfront Sony XM 250W versterker Caliber 125W versterker Pioneer 240W 4-weg boxen JVC Digifine 250W 12" subwoofer in orginele kist 2 jaar geleden geheel gedemonteerd geweest om projectwagen van te maken. De wagen is praktisch helemaal strak en heeft keiharde voor- en achterschermen, alles orgineel VW. Hier en daar komt er helaas wel een klein plekje roest door de lak heen. Is een hoop tijd, geld en energie in gaan zitten en heeft wegens een tijdelijke lease-wagen meerendeel van de tijd stil gestaan omdat ik er geen afstand van kon doen. APK tot 16-07-2010 Vraagprijs: € 1100,- Eventueel ook te ruil tegen een MKIII 2.0 16V GTI of VR6 Voor vragen of meer foto's mail even naar: jbuijs@gmail.com Kilometerstand is 377.277 km Technische staat is al volgt: Motorisch is de wagen prima in orde, loopt mooi en trekt vlot door, soms een héél klein beetje olie verbruik (maar dat doen vrijwel alle diesels met deze km-stand), daarintegen rookt hij niet. Turbo perfect in orde. Carrosserie is in goede en harde staat. Voor- én achterspatborden keihard, enkel wat roest onder de dorpels (aan de voorzijde en aan weerskanten) en zoals eerder gezegd komen er her en der helaas wat roestpitjes door de lak heen. Hoop dat dit helpt. Last edited by Rang Pang : 14-09-2009 at 18:37. |
|
||||
|
||||
Wat is de KM-stand en technische staat.
|
|
||||
|
||||
@pedaalemmer staat in de advertentie
|
||||
|
||||
aangezien de advertentie gewijzigd is NA de post van Pedalwanne zal dat pas later in de tekst gekomen zijn.
Grappige wagen voor een kilometervreter!
|
||||
|
||||
Nieuwe prijs: € 1250,-
Eventueel te ruil tegen een MKIII 2.0 16V GTI of MKIII VR6 |
|
||||
|
||||
Pricedrop: € 1100,-
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik wil ook wel ruilen....
bij betaling: een golf II 1.8 8v km stand:278*** Kleur Grijs/blauw...ik geloof la5y..weetniet zeker.. netjes in geheel, wel wat plekjes.. compleet nieuwe uitlaat (orgineel VW+ eindemper van 16v) g60 bumper die wat aandacht nodig hebben. Eventueel org bumps erbij. verder netjes interieur, alleen de bestuurderstoel is niet netjes.. voor de rest wil ik er wel €500,- bijleggen... ik hoor wel
|
||||
|
||||
Heb ook wel interesse,maar eerst mijne verkopen.
|
|
||||
|
||||
Verkocht!
|