#21
|
||||
|
||||
Quote:
Qua dikte, plaats of lengte? Dat laatste lijkt me goed mogelijk, gezien de andere diameter van de cilinder. De pen zou dus ook makkelijk wat langer kunnen zijn. Waar ik bang voor ben is dat de plaats in de zuiger anders is, en ik daardoor weer een andere lengte drijfstang moet zoeken...
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#22
|
|||
|
|||
Compressiehoogte van een 9A zuiger is lager dan die van een KR/PL omdat een 9A natuurlijk een slag heeft van 92.8 en de 1.8 86.4 Als je dus de 9A zuigers in een 220mm onderblok gebruikt met een 86.4 kruk dan heb je een aardig lage compressie.
__________________
1991 Golf GTI 20v 4x4 677pk 1989 Golf 20v turbo 4motion 1990 Golf GTI G60 1990 Golf GTI 16vG60 1991 Golf GTI G60 1991 Golf GTI Edition one G60 1983 Golf GTI 16vG60 1983 Golf GTI G60 2000 Audi S3 |
#23
|
||||
|
||||
Daar had ik dan weer niet aan gedacht...
Kortom, geen 2.0 zuigers in het KR-blok...
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#24
|
||||
|
||||
Onderblok 3,2 mm vlakken en een kortere distributieriem ?
|
#25
|
||||
|
||||
KR PL 9A zijn zelfde motoren, dus ook de drijfstangen (144 mm lang en 20 mm gat voor zuigerpen), verschil zit in slag van de krukas en zuigers.
KR en PL zijn gelijk op inlaatnokkenas na.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |