|
||||
|
||||
Weet iemand misschien of je direct naar de poort kan rijden,daar een ticket kopen en naar binnen kan rijden als dagbezoeker of moet je zoals voorgaande jaren eerst naar een andere parkeerplaats om daar je ticket te kopen ?
|
|
||||
|
||||
Iemand enig idee tot hoelaat je de camping nog op komt met de auto? Moet namelijk vrijdag nog werken..
|
|
||||
|
||||
Voor alle vragen is het best om ze even te mailen, in belgie kunnen ze tegewoordig ook nederlands verstaan/lezen
weet wel dat de ingang 24 u open is, maar tussen 22:00 en 08:00 niet op terrein rijden VAG-FEST REGLEMENT: Enkel VAG-voertuigen zijn toegelaten op het terrein. Gelieve de deelnemerskaart achter de voorruit te plaatsen. Iedere weekendbezoeker is verplicht een armbandje te dragen, dagbezoekers een stempel. De maximum snelheid op het terrein is 5km/u! Er is geen stroomvoorziening voor deelnemers voorzien. Honden zijn toegelaten aan de leiband en op eigen verantwoordelijkheid. Gelieve de aanwijzingen aangaande het parkeren op te volgen. Men dient de terreinen zo schoon mogelijk te houden!! Racen en burn-outs worden NIET toegestaan! De verkoop van onderdelen mag alleen in overleg met het VAG-FEST organisatie en op het hiervoor aangewezen terrein. Bij overmatige geluidsoverlast of het aanbrengen van aanstootgevende teksten kan men van het terrein worden verwijderd. Het betreden van het terrein en de deelname aan diverse evenementen is op eigen risico. Het is verboden te zwemmen in de vijvers. Geen kampvuur. Complete stilte op het terrein tussen 22u en 08u. NIET RONDRIJDEN!!! Noch de organisatie, noch de eigenaar van het terrein kan aansprakelijk worden gesteld voor eventuele ongevallen, diefstal en beschadigingen. Geen andere gemotoriseerde (quad, minibike, ..) voertuigen toegelaten op het terrein. Wij hopen op ieders medewerking zodat het voor ons allen een gezellig en sportief VAG-FEST weekend wordt. Last edited by sixpack : 11-08-2009 at 16:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi classic-edition, je kan gewoon tot aan de poort rijden |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Jacco, wij wensen jullie alvast veel succes met jullie Evenement, ik zal met U contact opnemen zodra we onze datum voor 2010 hebben vastliggen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Rolow, heel de nacht door voor weekendbezoekers |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi om te horen, wij hebben ook een aantal werkenden die vrijdag geen vrij kunnen krijgen. Ik heb er zin aan! |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij nu al vrij gekregen voor de middag? Ik vertrek zo rond 18:15 uur vanuit het Bredasche richting VAGfest. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vrij onder voorbehoud, weet ik do als we gaan shoppen |
|
||||
|
||||
Quote:
Gewoon op de mail reageren was ook goed geweest. Ik kreeg iig geen reactie Tot vrijdag
|
||||
|
||||
Bijna zover , voorbereidingen gaan vandaag plaastvinden!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hier het zelfde verhaal De kriebels komen alweer.. vandaag inkopen auto wassen alles klaar zetten wij zijn morgen rond 14.00 bij de grens om te hergroeperen Und dann gehts los |
|
||||
|
||||
Voorbereidingen beginnen hier ook langzaam aan...
Maar wat een k*tweer is het hier momenteel zeg... (Zuid Limburg) Of beter gezegd, de hele dag al.
|
||||
|
||||
Idd, het weer is niet je van het zeg maar nu, hoewel het hier weer wat aan het opklaren is!
|
||||
|
||||
Ik had graag het hele weekend gekomen maar de zomerfeesten Schipluiden zijn ook deze week
Dus ik kom alleen zondag even een kijkje nemen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach ook leuk toch? |
|
|||
|
|||
zo de boodschappen zijn gedaan
de auto is gewassen zo ff de spullen bij elkaar zoeken en alvast rustig aan de auto inrichten ik heb er weer zin in mensen |
|
||||
|
||||
Nog maar één nachtje slapen...........
|
|||
|
|||
morgen ochtend vertrekken wij al om half 6 hahah
je kan maar op tijd zijn