|
||||
|
||||
Schroef tegen die tijd gewoon me onderlip er ff af, dan moet het meeste wel te doen zijn...
|
||||
|
||||
ik denk toch dat het vanuit venlo met de trein word. met de boot scheelt het maar 100km ten opzichte van de trein en het scheelt nogal met de prijs!
ik hoop dat ik nog wat auto`s mee het water overkrijg!
|
||||
|
||||
Ik blijf er bij, ik ga met de trein ik laat me baas dat regelen..
We gaan zowiezo een dikke week eerder al ernaar toe maar dan omdaar wat rond te toeren en te kamperen..en nemen dat treffen gewoon lekker mee op de terug weg..kunnen we misschien samen terug rijden of zo.. Moet we maar eens even kijken wie nou presies hoe gaat gaan.. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi kado toch?? René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
Quote:
mama denkt er anders over |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus de gedachten waren er wel?? René (Tiefleger) |
|
|||
|
|||
weet niet wie er allemaal gaan maar denk dat van ons er ook wel een zooitje gaan is er niet iets met korting te regelen ofzo
|
|
|||
|
|||
Wij gaan met een groepje ook die kant op dit jaar.
6/7 auto's... Ik heb mijn keuze gemaakt om met de boot te gaan, ff nachtje slapen en klaar. Trein is voor ons ook geen optie, omdat we een week eerder gaan en eerst wat vrienden in Wales opzoeken en dat ligt aanzienlijk verder dan E38... Anders komen we daar 's avonds aan en moeten dan nog 6 uur sturen in het donker in een onbekend land.... Overdag ff Outlaws doen en vanuit daar door naar de boot. dan pitten en 's ochtends aankomen in de UK en dan door naar Wales. Dag voor de show met hun richting E38... Gelijk mijn zomervakantie klaar!
|
|||
|
|||
Oja,
auto zal gewoon omhoog gaan om verdere problemen te voorkomen.
|
|||
|
|||
Quote:
al een paar jaar wel René maar komt er nooit van , is altijd wel wat . |
|
|||
|
|||
editie 38
zo wij gaan idd ook ernaar toe dit jaar de rallye schiet al een heel eind op dus na de see tour ook editie 38 wij willen met de trein heb het niet zo op vaaren haha wij gaan met een auto of 5 a 6 denk ik als de rest ook een beetje door klust zijn er nog meer mensen die met treintje gaan messchien als we met een grote groep boeken dat we korting krijgen ofzo wil vrijdag avond pas vertrekken ivm mijn werk en dan zondag,s opt gemakje terug dus mensen die ook met trein gaan laat wat weten want wil het snel regelen ga ik uit zoeken wat de prijzen ongeveer zijn
|
|
||||
|
||||
Zoals het er nu uitziet, gaan er ook aardig wat van Dub05 heen dit jaar! Heb er zin in, komt al aardig dichtbij nu!
|
||||
|
||||
nog 2 nachten slapen en dan vertrekken wij richting northampton.
wij vertrekken vrijdagochtend om 6uur en pakken zondag avond de boot terug.
|
||||
|
||||
Boot is heel goed te doen, ben er zelf ook op geweest met de GTI, foto's staan in de gallery op www.teamvw-speed.nl
Mijn auto is vrij laag en kon makkelijk de boot op, volgens mij heeft de voorspoiler de grond niet eens geraakt ! Voor diegene die gaa, het is mooie meeting. Heb me er toen stierlijk vermaakt, boot is oonk wel aardig leuk... zeker als je met een zooi malloten bent
|
||||
|
||||
En wat een mooi weer nemen we weer mee
|
||||
|
||||
Wat voor weer is het daar dan?
1 nachtje slapen nog Ik heb er in ieder geval zin in! |
|
||||
|
||||
Komt best goed.
Beetje regen op vrijdag verder ziet het er wel ok uit! http://www.weatheronline.co.uk/Grea...Northampton.htm Ik ga morgen ook die kant uit via de eurotunnel. Allemaal een goede reis en tot vrijdag!
|
||||
|
||||
Quote:
Nog n paar dagen René! Heb er ook super veel zin in, gaat wel goed komen hoor! |
|
|||
|
|||
nog1 nachten slapen
|
|
||||
|
||||
Ja nog 1 nachtje slapuuuuuuuuuuuuuuuh.
Mensen die allemaal heen gaan voorzichtig aan goede reis en tot ziens daar.