|
|||
|
|||
Huh? 2 Vag-fest topic's?
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je een link van de andere? Ik heb er trouwens zin aan! Misschien is het leuk om een lijste te maken wie er allemaal gaan? Last edited by evilnyntje : 05-08-2009 at 11:21. |
|
||||
|
||||
Natuurlijk zijn wij ook weer van de partij zoals elk jaar!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ff komen buurten dan boven op de berg, je kunt ons niet missen |
|
||||
|
||||
Quote:
gaan we doen Heb er al helemaal zin in zal wel weer een bende worden, hoop ben sochtends wat fitter als vorig jaar.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tip van Sander en mij, neem een rode wodka OJ in de ochtend, beetje vitamines en drank om je weer lekker te voelen |
|
||||
|
||||
Quote:
hehe kijk dat zijn bruikbare tips |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Samengevoegd! |
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet ook het hele weekend komen en niet alleen zondagmiddag
|
||||
|
||||
Voor mensen die graag een indruk hebben van hoe het er vorig jaar aan toe ging:
VAG-FEST VIDEO 2008 PART 1 VAG-FEST VIDEO 2008 PART 2 VAG-FEST VIDEO 2008 PART 3 Deze zijn ook terug te vinden via onze website natuurlijk www.vag-fest.be |
|
|||
|
|||
zal wel leuk zijn om elkaar daar te herkennen nou ja in ieder geval de autos hahah
dus je naam en foto hier neerknallen oke ik trap af pepie_g40
|
|||
|
|||
Quote:
hou niet zo van modder |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij zijn dit foto's van toen het nog VW Mania was...2006? Vorig jaar was het geen bende. Heb er echt zin in!! |
|
||||
|
||||
Ja 2006 wat was het toen een bende daaro .
Maar wel erg gezellig boven op de berg Dit jaar slaan we over ,gaan dit keer naar hellendoorn |
|
|||
|
|||
Quote:
2007 was het ook een modder poel 2008 al niet meer geweest ,omdat het me erg tegen viel Mooi naar Hellendoorn dit jaar scheeld ook in de kilometers |
|
||||
|
||||
Quote:
2006 was idd wat modderig maar prima weer verder, de rest van de jaren ook alleen maar lekker weer gehad. Als een beetje modder je al tegenhoud dan moet je zeker niet komen nee , je moet het zelf leuk maken, dat moet niet afhankelijk zijn van modder enzo. |
|
|||
|
|||
Quote:
Beetje modder houd mij niet tegen Ze hebben de mazzel dat het nog steeds op het Hofstade naam door drijft (lees : een weekend meeting doen ) Maar dat is mijn mening ..... Natuurlijk moet je er zelf wat van maken , zeker zo als jullie met (bijna) de hele crew heen gaan . Zal het zeker gezellig zijn , geen twijfel |
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat het 1 keer een modderbende is/was wil niet zeggen dat het altijd klote is! VAG-Fest is de laatste van de "Ouderwets Gezellige" weekendmeets en ik ben van mening dat dat ook zo blijven moet! Het is voor mij en velen al een jarenlange traditie net als Castrop vroeger ook voor velen was. |
|
||||
|
||||
Quote:
Vroeger was alles beter , al die vergelijkingen en alles waar het aan moet voldoen, wij Nederlanders zeiken te veel (ik zeik ook vaak ). Gewoon leuk maken met elkaar en niet langs een meetlat leggen en vergelijken met andere tijden en vroeger, we leven in 2009 nu. Voor mij en velen met mij is dit een van de weinige leuke weekend meetings met een enorm goede sfeer! Back to basics is een prima benadering, ik kan iig niet wachten. |