|
||||
|
||||
Quote:
Toch bedankt voor de moeite . Ik ga nu naar het politie bureau om daar aangifte te doen zodat ik een verzoek bij de duitse politie kan doen voor een önderzoek". stuk hout in zijn nek werkt beter denk ik!
|
||||
|
||||
politie je beste vriend??? niet in dit land! bah bah
Ze willen alle email verkeer en telefoongesprekken hebben! IK KRIJG GEEN CONTACT!!! Stom volk. Word dus toch een retourtje.
|
||||
|
||||
Soz wist ik ech nie dacht eey die randen heb ik online gezien laat ik die link even posten
|
|
||||
|
||||
kun jij niks aan doen. gewoon zielig k*t ti*fus smerig ....... volk!!
komt allemaal goed. dan toch maar zelf wat knutselen.
|
|||
|
|||
pak die van een mk1 jetta.........
|
||||
|
||||
geinformeerd voor jetta onderdelen en ze kunnen nu alleen maar rechter dorpel en rechter wielrand leveren.
Even verder zoeken.
|
||||
|
||||
hee
maar eventueel zijn ze nog wel te bestellen via Golf1onderdelen (jetta) http://golf1onderdelen.nl/contents/nl/d121.html maar nu vroeg ik me af zit er dan ook nog verschil tussen 2deurs of 4deurs mijn ervaring met golf1onderdelen, besteld en paardagen later thuis ook via email snel reactie Toch behoorlijk kloten dat politie ook wijnig kan doen. gisteren was ik samen met mijn pa nog bij Autobedrijf Pheifer vlakbij raalte http://www.pheifer.nl/ toen ik achterliep zag ik nog een Caddy staan waarvan de wielkast randen achter volgens mij nog goed waren het is een sloper dus eventueel daar nog uit te slijpen nu weet ik niet als je dicht bij woont anders was het eventueel een optie. Groeten Johan |
|
||||
|
||||
volgens mij is de vorm van een 2-deurs anders, als ve 4-deurs.
|
|
|||
|
|||
ik heb ze nog wel liggen nieuw prijs weet ik zo niet ,ik zou ze van van een 3 drs die van een 5 drs zit de rand na het achterportier in die van een 3 drs lopen recht door mmmik kan ze vergelijken met mijn caddy ,passen doen ze vast maar van een caddy is het blik 3 of 4 lagen op elkaar gelast en hard,,,,ik kon ze erg moeilijk om rollen
ga zondag nog wel naar hellendoorn naar de vw speed meeting
|
||||
|
||||
ik was dus het weekend op VAG fest.
Heb je nog kunnen vergelijken met jouwn caddy? Thanx