|
||||
|
||||
Der Derby, anno 2009 ...
Ben eens benieuwd wie deze nog kent ...
Na een jaar of 3 stofvangen, heb ik deze nog eens uitgehaald, en een paar technische modificaties aangebracht ... Even een snelle opsomming voor diegene die 'm niet kennen ... Anno 2003 http://www.cleaned.be/garage.php?action=toonmeer&id=26 Anno 2004-2005 Anno 2006 ... Anno 2009 De veranderingen: - (betere) H&R schroefset - stuurhuis polo GT met stuurdemper, en nieuwe stuurarmen - draagarmen polo G40 (uniball) - G40 remmen vanvoor (239mmx20 geventileerd) - Wellems blokjes (voor de caster aan te passen na de verlaging) En als toetje, een setje BBS RS240 (6x14" ET40) Grtz |
|
||||
|
||||
Een zeer toffe Derby! Velgjes staan hem erg goed.
Gr. Ed
Last edited by JettaPowerrr : 01-08-2009 at 00:59. |
|
|||
|
|||
.
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 17:26. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vond de Fuchsen tot nu toe het beste staan... tot nu toe.
De BBS-en staan echt heel goed, en de auto zelf ziet d'r ook vreselijk gaaf uit. Achteraan had ik alleen een beetje bredere velgjes gepakt denk ik.
|
||||
|
||||
ik vind de BBSen het beste staan,super-derby
|
|||
|
|||
heel heel mooi, juiste verlaging kleur en velgen top.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Sluit ik me bij aan
|
||||
|
||||
Hij blijft mooi Tom!
|
|
|||
|
|||
als ik heel eerlijk ben vind ik de fuchsen er toch het mooist onder staan !
maar met de bbs'en rij je zeker niet voor gek hoor !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
die bbs is 10x niks!!! evenals die pirellie,s.
verders een HELE gave derby.... |
|
||||
|
||||
Wat voor bandenmaat ligt er nu op dat 6x14"?
Ben er nog niet uit: moest destijds enorm wennen aan die fuchsen onder een 'eckige' Derby, misschien dat ik nu even moet wennen aan de BBS'en. Ziet er veel en veel lager uit nu. De zwarte P's waren inderdaad meer geschikt voor wat jongers. Als de BBS'en je volgend jaar mochten gaan vervelen,.. kan je altijd nog terug naar: Want dat was ook een pracht combi!
|
|
||||
|
||||
Valt er nog meer over te zeggen |
|
||||
|
||||
Echt een super mooie Derby, bbsen staan zeker super... Ook met de fuckers een super mooie Derby
|
||||
|
||||
my site. Mein club. Mein forum. Alles klar?.... Dat was de eerste keer dat vf genoemd werd in een blad.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de leuke reactie's!
@ breadfan83: Persoonlijk ben ik niet zo voor brede velgen, zeker niet op de Derby, liever smal en plat @ sjampoo: Bandenmaat is 195/40-14", had liever iets platter, maar dat bestaat niet De velgen van de 2003-look heb ik niet meer, maar voor als de BBS'en idd gaan vervelen, heb ik wel wat anders leuks klaarliggen @ Tjaap: Goed geheugen heb je VagFest zal ik zeker aanwezig zijn met de Derby, het begint reeds te kriebelen ... |
|
||||
|
||||
Prachtige auto! Fuchs velgen het mooiste staan, maar deze BBSen mogen er zeker zijn... Ook omdat ze 14 inch zijn, zie je niet zo heel vaak volgens mij?
|
||||
|
||||
Daar issie weer, wat een superauto! Vind persoonlijk ook de fuchsen het mooist, maar ook op deze bbs-jes ziet de auto er schitterend uit
|
||||
|
||||
Dees week nog een paar kleine veranderingen doen aan de Derby, en vrijdag richting VAGFest ermee
|
|
|||
|
|||
Super mooie Derby op alle wielen, zelfs op de P's wel dik ...
|