|
|||
|
|||
po_low
Mijn verhaal begon vorig jaar op het autosalon.
Kwas op zoek naar een nieuwe wagen en der was maar een vereiste. 'T moest ne vw zijn. Dus op de stand van vw eens overal rondgekeken en info opgedaan en 3 dagen later stond ik al bij de dealer om de wagen te bestellen. tis dus ne polo 9n3 geworden int candyweiss. 1;4 tdi me de volle 70 pk. wa optie's bijgenomen zoals electrishe spiegels en dolby surround enzo. hier wa pic's van afhaling. (da sexy kontje op de achtergrond das et mijne :lol: ). dan wast wa nadenken welke stijl ik wilde uitgaan me de polo. omdat er nog nie zoveel polokes op de meetings waren dan maar besloten om meer naar de cleane kant te gaan. dus begonnen me shroefkitje van weitec te steken. . toen wast tijd voor setje velgen en gekozen voor setje porshe c'2 6j vanvoor en 8 j langsachter . Maar na politie controle de c'2s in de verkoop gesmeten en nieuw velgskes besteld.ditmaal de lemans replica. Dan wast tijd voor wat winterwerkjes uit te voeren aan de polo. effe opsommen wat er aan veranderd is deze winter. -voorste nrplaat gecleand en de v-grill in carbon gestoken. -onderste lipkes van de voor-en achterbumper meegespoten in carroserie kleur. -spiegelkes zwart gelakt. -gti zijlijsten gehangen. -hart van wielen gelakt int koetswerk kleur.. en dit was het resultaat. Maar na 2 maandn was ik deze look al beu gezien en wou soberder gaan. Dus nieuwe voorbumper gekocht en deze laten plastieklassen. Nieuwe achterbumper besteld bij vw (usa style) En niewe wielen gekocht en bandjes laten trekken erop. En dit is het resultaat van de veranderingen. . Zijn nog paar stukken in bestelling voor de polo. En reeds ook al paar winterwerkjes gepland. dit was het voor nu. hope u like it. i know i do |
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, mooie polo heb je daar !
|
||||
|
||||
Welkom!
Heerlijk wagentje met de Parabolen eronder! 185-35 bandjes erop toch? |
|
|||
|
|||
Quote:
jep 185 /35. zalige banden maat |
|
||||
|
||||
mooie polo
welkom!
|
||||
|
||||
Welkom!
Hele nette polo maar waarom de c2's verkocht na een politiecontrole?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Welkom en wat een super nette polo.Ben nu al benieuwd naar de volgende veranderingen
|
|
|||
|
|||
mooie polow !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
welkom hier
super polootje
|
|||
|
|||
Quote:
omdat de velgen langsachter uit de kas kwamen. bandenmaat kwam nie overeen met papier. gebruik van adapters enzo. in belgie mag je nu eenmaal niet zoveel |
|
|||
|
|||
Quote:
voor de moment benk nog wa aan het wachten op een bepaald stuk die ik al 7 maand geleden besteld had. dusja veranderingen zijn nog nie voor nu of tenzij dak weer wa anders wil. dan kant vlug gaan |
|
|||
|
|||
Het is al een nette polo en zekers met die parabolen er onder.
|
|||
|
|||
Vette bak man!
Welkom.
|
|||
|
|||
welkom hé... deze polo is echt dik! vond zelf alleen de bbs velgen mooier als ik heel eerlijk mag zijn... maar buiten dat, deze wagen is gewoonwweg super!!
|
|
|||
|
|||
Quote:
de bbs velgen stonder er nice onder. maar deze vroegen heel wat kuiswerk en ook wou ik lager gaan. het waren replica's dus zijn ze van mindere kwaliteit en ook omdat ik al wa uitegeken was op de replica's ander setje gezocht met wa minder kuiswerk en die de polo soberder deedn overkomen. |
|
|||
|
|||
sinds vrijdag nieuw stukje in de post gekregen en gisteren dus gemonteerd.
en hier nog paar pic's dak vorige week genomen heb |
|
||||
|
||||
nette polo!! super!
|
|
|||
|
|||
Quote:
tanks Last edited by VeeDubber : 02-08-2009 at 10:35. |
|
||||
|
||||
Hele dikke foto's van een zeker net zo'n dikke auto
|
|
|||
|
|||
Nette auto!!!
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |