|
||||
|
||||
Ik ben de komende dagen nog wel bang dat het alsnog een keer gebeurd...
|
|
||||
|
||||
Tim, jij hebt zeker ook hyves
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik denk dat ik ook maar eens even kom kijken..
|
|||
|
|||
Wij zullen er ook zijn met een delegatie Subdubbers !
|
|
||||
|
||||
16 augustus nadert snel, dus tijd om weer het een en ander bekend te maken.
Voor de eerste 100 auto's hebben we bij de ingang een leuk extraatje. Dus zorg dat je optijd bent. Let wel, eerder dan 10 uur heeft geen zin, want dan pas gaan de hekken open. Car-inside zal een DB contest organiseren. Er zullen 3 categorieën zijn en voor de winnaars staan er 3x 3 bekers klaar, dus heb je je installatie voor elkaar, meld je bij de Car-Inside stand en doe mee. Parkeren...............waar je wilt, dat wil zeggen: we gaan niet in rijen parkeren, maar gewoon lekker ruim, recht, schuin, wat je zelf wilt !!! Bij de ingang zal je gevraagd worden of je mee wilt doen met de Show & Shine. Doe je mee met de S & S, dan krijg je een kaartje, leg dit voor de ruit, zodat de organisatie kan zien dat je mee wilt doen met de S & S. Voor de Show & Shine is een apart weiland, dit om het voor de jury makkelijk te maken. Kom je met een groep/club, presenteer je dan zo opvallend mogelijk, er is namelijk een beker voor BESTE CLUB PRESENTATIE De hele dag zal een DJ voor achtergrond muziek zorgen. Vincent Merlijn tekent op verzoek jou auto, dus wil je een mooie schets van je auto, dan is 16 augustus je kans ! FF Trailer zal met de T4 bus op onze show staan, dus mocht je je vervelen, dan kan je ontspannen door middel van een computergame ! Verder zullen diverse standhouders hun waar te koop aanbieden, denk aan SKG Carstyling, Harm Hendriksen, Tinten en Blinderen, Funny Plates, Auto miniaturen, KK Chrome en Wheel Plaza. Voor de inwendige mens wordt natuurlijk ook gezorgd, een snackwagen voor de vette hap en Klaas met de ijsbus voor een heerlijk ijsje. Wij hopen jullie op zondag 16 augustus te mogen verwelkomen op onze 1e VW-Speed Summer Show.
|
|||
|
|||
zal aanwezig zijn met 2 jetta's
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik met 1 ,in 2 rijden wil alleen zo moeilijk
|
|||
|
|||
Quote:
Thea even mee ... |
|
||||
|
||||
Zullen zien, mss kom ik in 2 Jettas
|
|||
|
|||
Quote:
al een kenteken op de witte dan Dimi ? |
|
||||
|
||||
we werken er aan
|
|||
|
|||
Quote:
zou leuk zijn ...witte jetta meeting |
|
|||
|
|||
Mmm eens kijken of ik ook langs kom hobbelen Ziet er interessant uit!
|
|
|||
|
|||
voor de tom tom rijders :
Lokatie: Manege 't Oale Spoor Adres: Pastoor Rientjesstraat 77 Plaats: 7447 GG Hellendoorn |
|
||||
|
||||
Quote:
Minstens 4 Moet ik alleen wel even vandeweek die wielkastrand er weer op lijmen
|
|||
|
|||
Quote:
|