|
|||
|
|||
ik heb die bbs rf wielen in 17 inch steek 4x100.
8 en 8.5j 17 et 24 |
|
||||
|
||||
Geen updates tot dusver. Alleen nog een foto thanks to T.C.Z.L.:
De trip naar Wörthersee heeft de wagen goed doorstaan. Een kanonnetje is het wel. Hij gaat bij 260 km/u in de begrenzer... Hij liep hard genoeg om o.a een BMW Z3M, Nissan 350Z en Mercedes E55 AMG op de kont te plakken. Het was ook wel leuk om een nieuwe Honda Civic type R tot 220 km/u op te duwen en hem vervolgens finaal weg te rijden. Ik ben tevreden
|
||||
|
||||
super
|
||||
|
||||
Een foto van afgelopen weekend op S.M.D.
|
||||
|
||||
Mooie foto..mooie wagen..mooi weer gezellige meeting wat wil je nog meer.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
En ja hoor... alsof het niet erger kon heeft de Vr6 gister in een hagelbui gestaan toen ik aan het werken was
Resultaat de hele motorkap en het schuifdak vol met putjes! Er vielen hagelstenen zo groot als knikkers uit de lucht, ik ben naar buiten gerend en heb de vr6 in de fietsenstalling neergezet, maar helaas was de schade al aangericht Oke, er zat al aardig wat steenslag op de motorkap, dus hij moest toch opnieuw gespoten worden. Maar toch...
|
||||
|
||||
Dat is kut man!! trouwens, bij mij in geleen heeft het niet gehageld! alleen beetje regen...
|
|
||||
|
||||
Mooie klote voor je. Maar misschien geluk bij een ongeluk en kan de verzekering de schade betalen ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is het punt, ik ben alleen WA verzekerd ivm de leeftijd van de wagen Dus als hij voor komende zomer weer in orde is dat laat ik hem eerst taxeren en all risk verzekeren
|
||||
|
||||
Dat is balen, foto van de schade?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zie dat je ook uit limburg bent. Ik heb een adres in venlo voor uitdeuken zonder spuiten. En ja ik weet er zijn hier veel adressen voor, maar die zijn niet zo goedkoop als deze! ik kom er al jaren met mijn auto en werkelijk super! Mocht je interesse hebben hoor ik het wel... En btw; Lekkere Corrado hoor! Gr. Joeri |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog geen foto's, hier regent het nog steeds... Zal eens foto's proberen te maken als de wagen gewassen is, dan zullen ze wat beter zichtbaar zijn
|
|||
|
|||
Heel zonde van de schade !
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor het compliment Ik zal dit even in mijn achterhoofd houden. Op zijn vroegst wil ik hem in de winter in orde laten maken. Tegen die tijd neem ik wel even contact met jou op, bedankt in ieder geval... Gr.Nigel
|
||||
|
||||
Een bom van een corrado blijkbaar !
De nieuwe velgen staan er echt pakken beter op Nog veel plezier ermee en klote van de schade, al die hagelbuien :s |
|
||||
|
||||
Ik zou dan nog effe wachten en hem net na de winter laten spuiten.
Een ongelukje of een hagelbui in de winter is zo gebeurd |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Marco, Ik heb de wagen gister eens even gewassen om een beter zicht te krijgen op de schade. Opzich valt het wel mee, er zitten een paar wat meer zichtbare deukjes in en een heleboel waarvoor je eerst beter moet kijken. Maar tocht moeten ze eruit voordat de wagen gespoten word. Ik denk dat ik inderdaad zo rond blijf rijden tot in het voorjaar (dan heb ik die pekel en hagelbuien hoop ik gehad)
|
||||
|
||||
Hier nog een drietal foto's van MIVW:
Aankomst: Op het terrein: Vertrek: Ik ben gestalked geworden
|
|||
|
|||
Dat paars is echt Ruilen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
De kleur daar ben ik ook echt helemaal gek op, vooral als hij in het zonnetje staat