|
||||
|
||||
Willy's MK1 Caddy
Zo we gaan er voor
al de zooi er nog op. en al de zooi eraf voorscherm R kriksteun R kriksteun L Dorpel L +/- halve meter na deur Dorpel L bij achterwiel Naad cabine R Naad cabine L Raamstijl R onder Raamstijl L onder Raamstijl L midde Raamstijl L boven Laadbak Laadbak Laadbak heeft 3 plekken met wat werk en stuk of 15 parkergaten die dicht moeten Laadbak leeg Last edited by WillyMatGlas : 20-07-2009 at 11:58. |
|
||||
|
||||
ziet er al een stuk vriendelijker uit.
Geen roest in de wielkuipen? Gr
|
||||
|
||||
De voorkant is roestvrij alleen het rechter voorscherm was rot maja daar heb ik een nieuwe voor nu.
En uiteraard de wielkast links achter zit een gat aan de binnenkant. de wielrand zelf is ook niet braaf meer maar dat is een kort stukje daar las ik een stuk van het rechter voorscherm in. maja ben nog wel even bezig |
|
||||
|
||||
uit welk jaar is deze?
Gr
|
||||
|
||||
Het is er een uit jan 1985 dus nog en maandjes of 6 de kleur wordt
u boat grijs wel glans niet mat |
|
||||
|
||||
ga je hem zelf spuiten of rolleren?
|
||||
|
||||
Een m8 van me is een landbouw meg sjaak hij spuit wel eens en tractor en de bedrijfs caddy's als er weer een in de prak ligt.
Moet goed komen |
|
||||
|
||||
lang leven , vrienden!
|
||||
|
||||
komt die spoiler er ook weer op?? vind het wel wat hebben
wat voor merk is het eigenlijk,kamei??
|
||||
|
||||
Quote:
Hehe nee die is al weg gekiept en ja was een kamei |
|
||||
|
||||
je gaat als een speer met lassen, veel geduld en plezier toegewenst met opknappen.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
en nog wat kunnen bakken en braden?
Gr
|
||||
|
||||
Quote:
Nee nog 2 weken time out staat bij me m8 op ze werk en die 3 weken dicht met de vakantie heb over week of 3 zelf vakantie kan ik weer aan de gang |
|
||||
|
||||
Whee heb een donnor dak en stuk laadvloer gevonden
|
|
||||
|
||||
kijk weer wat vooruit gang!
|
||||
|
||||
weer het een en ander gedaan kwa laswerk aan de bodem
linker krik steun rechter krik steun linker wielkast achter linker dorpel achter |
|
||||
|
||||
Supér, ziet er goed uit!
Leuke Caddy! |
|
||||
|
||||
De Achteras op de bladveren geplaatst maar moet nog wat aan gebeuren as moet iets naar achter
Het doel is wel bereikt Achter klep terug van straler Zo staat hij erbij nu |
|
||||
|
||||
Zo hij staat bij de Spuiter/maat andere maat ook weer blij de ouwe brug weer vrij voor de beun klusjes Heb nog en paar achterbumpers op de kop getikt deze moet ik nog opknapen Zit weer en beetje leven in het project wheee |
|
||||
|
||||
gaaf project, wel enorm zonde van die kamei onderbumper..