|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik mis nog een zakje uitjes, en het gene wat er achter staat! |
|
|||
|
|||
Dikke pluim voor de organisatie ,deze meeting word elk jaar beter .
Het word tijd voor een weekend meeting ,dat moet toch wel lukken met 70 vrijwilligers ??? Vandaag eindelijk tijd gehad om alles door te lezen en te kijken . 47 foto's van mijn kant . MIVW 2009 |
|
||||
|
||||
Toch nog maar even een paar fotos uploaden altijd leuk plaatjes kijken .
Alleen jammer dat ik geen echt toestel mee had fotos gemaakt met de mobiel. Best druk !! Nog een oude auto van me waarmee ik vorig jaar was , rijd nu ergens in de buurt van alphen a/d rijn geloof ik . vorig jaar. Echt een leuke meeting , tot volgend jaar .
|
||||
|
||||
Hier nog even een reactie van mij
Schitterende meeting, niveau stijgt ieder jaar weer. Absoluut het hoogtepunt in NL wat mij betreft. Mocht ook nog de 3e prijs Jetta 2 mee naar huis nemen. Geen straf om achter Wytze en Bernd te mogen eindigen! Dank aan iedereen en volgend jaar er zonder twijfel weer bij! |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, hij woont bij mijn ouders om de hoek, volgens mij zit hij hier ook op het forum |
|
||||
|
||||
Hello
my Picture´s from M.I.V.W http://www.album.de/bild/1393196_47403/img-1008.cfm Greets Tim from Germany
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nog niet, maar staan wel mooie tussen !!!
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) Last edited by LRR : 21-07-2009 at 20:27. |
|
||||
|
||||
Er zijn ook film opname gemaakt op het meeting terein zelf, iemand een idee waar die te vinden zijn?
|
|
|||
|
|||
zo ik doen ook nog maar even een reactie dan
was een mooie meeting, was niet in men eigen auto maar de in de R32 van men broer had wel men eigen wielen eronder want zijn banden waren een beetje op ach ja wat wil je met 240pk alleen zoveel pk wil ook wel leiden totsnelheid en dat is er die dag ook wel van gekomen maar kreeg vande week ook een telefoontje van men broer dat er een dikke boete klaar lag voor me?!?!!? ik schrikken natuurlijk, wat bleek 6km te hard en 33euro boete. als het daar bij blijft ben ik een blij man hahahaah PS de R32 is ook te koop kijk eens op www.racingteam588.nl |
|
||||
|
||||
Quote:
Is ook van Wagenwerks volgens mij...
|
|||
|
|||
Quote:
stonde hun ook bij de uitgang te filmen?? |
|
||||
|
||||
jep
|
|
||||
|
||||
film staat volgens mij nog niet op hun site.
Of ik heb er over heen gekeken |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij de uitgang stond ook een nederlandse jongen te filmen, denk dat je die hebt gezien. |
|
||||
|
||||
Jup, volgens mij was deat dezelfde die probeerde een video colonne te organiseren naar MIVW toe. Stond hier wel een topic over.
|
|
|||
|
|||
zijn er nog geen filmpjes online?
|
||||
|
||||
Film van wagenwerks kan zomaar nog een half jaar duren,
montage van zoiets duurt echt lang, zie je wel aan hoe lang het duurde mer een trailer voor oostenrijk. Die film is ook nog niet klaar.. Dus denk dat de mensen wie hopen dat ze in de film zitten nog ff een paar maanden geduld moeten hebben Met een beetje geluk knalt steven eerst een teaser online |