|
||||
|
||||
Quote:
uur of half 8! op de terug weg nog even een setje bbsjes op gepikt in de buurt van breda vandaar dat we iets later waren en kan niet wachten tot de film klaar is! maar dat zal zn tijd wel duuren denk ik zo. groet frank
|
||||
|
||||
onze foto's staan in ons fotoalbum op www.subdubbers.nl
|
|
|||
|
|||
dit jaar ook weer naar M.I.V.W. geweest, helaas niet met m'n eigen polo maarja dat was helaas niet anders...
Vond dat M.I.V.W. dit jaar weer echt heeft laten zien dat ze de beste VAG meeting van de Benelux neer kunnen zetten. Het was echt een toplocatie en met veel show-wagens uit verschillende landen die ik in de Benelux nog niet eerder had gezien. Het weer was dan wel erg jammer maar des al niet te min heb ik me heel goed vermaakt hier mijn bijdrage van foto's >>>KLIKKIE<<< en een kleine voorproefje |
|
||||
|
||||
Quote:
spijker op de kop
|
||||
|
||||
Quote:
Die haalde mij nog in toen ik van het terrein de weg op wou rijden, ik dacht nog nou nou is dat nu nodig. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, wie gehts? Wilkommer auf volksforum! Cool so mal wieder gequatscht zu haben, bis in lingen gr twan |
|
||||
|
||||
2 masters @ work!
;-)
|
|||
|
|||
In 1 woord: SUPER!!! Wij zijn er volgend jaar zeker weer bij!
Greetzz VW DUB Edition |
|
|||
|
|||
Quote:
Alles Bestens! Man sieht sich in Lingen! Vielleicht finden wir dort ja noch die Zeit für nen Guest Car Shooting?! |
|
||||
|
||||
er zijn ook weer wat voorwerpen gevonden op het terrein na de meeting.
Als iemand iets verloren heeft kan hij/zij zich melden via mivwevent@xs4all.nl met een beschrijving vanhet voorwerp.
|
||||
|
||||
Quote:
Een kleine zwarte koffer met een kleine 10.000 euro erin. |
|
||||
|
||||
Quote:
Da werden wir schon zeit für machen |
|
||||
|
||||
Quote:
@ Cor: Twan bedoelt die koffer met de ''blackrocket grande meat exclusive edition'' erin.. had hij na het holliday-inn zaterdagnachtje verloren.. Twan kerel de waarheid komt altijd boven.. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
hoezo regen?
|
||||
|
||||
Ook voor ons, was het een zeer leuk weekend.
Ik heb op de heen en terug weg, geen drup regen gehad We hebben natuurlijk veel mensen gesproken, maar helaas ook veel mensen gemist (door de drukte ) Iedereen: bedankt voor de leuke complimenten En ik hoop dat we in 2010, het M.I.V.W. event nog eens dik over kunnen doen. Hier wat foto's die ik zoal op het internet gevonden heb. En in het zonnetje weer naar huis. gr ruud |
|
||||
|
||||
@ arjen: als jij foto's gaat schieten gaat de zon dus schijnen!!!!
damn... ;-)
|
||||
|
||||
@ twan:
ja die heb ik... die blackrocket met inscriptie: once you go black you never go back... "kingsize!!" is the word to say!!! @ iedereen: ik heb het gewoon over een hotelkamer hoor...
|
||||
|
||||
Quote:
ja die ja! Maar hou hem anders maar vond blackrocket toch wel een beetje saai ik denk dat dat ding met die haken wie je aan ollie hebt overgemaakt beter de boodschap over brengt dan heb je geen kingsize nodig hehe maar 25. is ok En ja we hebben het nog steeds over de Holiday Inn.. |