|
||||
|
||||
Hele mooie foto's Lennart!!
Hier dan een aantal van mijn foto's: De rest van de 200 foto's staan op www.restolooker.com |
|
||||
|
||||
Mooie foto's Misha, en Lennart dat voorproefje ziet er ook uber uit!!
Deze vind ik wel cool, mijn '60er (links):
|
||||
|
||||
Was echt een Supermeeting!!
Het enige wat over de Juryleden kwijt wil, is dat het denk ik Nederlands mischien wel meest vakkundige club was wie je kunt vinden en dat ze echt super werk hebben gelevert! Denk dat je het als een Compliment moet zien dat ze ff de motorkap geopend hebben dan zat ie iig aardig in de race om wat te winnen en wouden ze je de kans waarschijnlijk niet laten gaan omdat de bestuurder er niet bij was, of het zo hoort is een ander verhaal maar denk je niet bang hoeft te zijn dat ze iets kapot maken ze weten dondersgoed hoe je met zulke auto's om moet gaan. Maar snap je reactie wel. En Over de opmerking van de een van de Juryleden kan ik alleen maar zeggen dat het mischien niet zo beroerd bedoeld was als dat het klonk, De jongens van M.I.V.W. hebben stuk voor stuk onder hele grote druk gestaan de afgelopen maanden en ik denk dat de dag voor hun een grote ontlading geweest is! Ik heb alleen maar diep Respect voor hoe ze dit op poten hebben gezet en ben er van overtuigt dat dit werelds mooiste VW Event worden kan! Gasten ga zo door en nogmaals Respect!!! |
|
||||
|
||||
ik vond het ook een super meeting jammer van het weer
wij hebben ook niet in de rij gestaan van de catering kijk liever auto's en pak ergens halverwege wel wat dan 1 uur of langer wachten en over dat motor kap verhaal beetje jammer ik vindt (mening) dat ze daar gewoon vanaf moeten blijven ook al zullen ze best weten hoe ze daar mee om moeten gaan ook hebben deze jongens ervaring met verschillende meetings maar ik denk dat elke club die een meeting organiseert dit op zo'n goed mogelijke manier probeert |
|
|||
|
|||
ik snap niet dat iedereen zeurt over de rijen...je stond gewoon verkeerd.
Ik zag de rij ook staan en toch was ik binnen 5 min. aan de beurt zonder voor te pikken. Ze werkten alleen niet echt handig en snel. En vond de prijzen nogal flink.... Maar idd echt een super event. Volgend jaar hopelijk beter weer. Dan wordt dit event echt meesterlijk!! |
|
||||
|
||||
lennart kerel, die eerste vier foto's! briljant....
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom hebben ze er een paar weken geleden dan een drift challenge gehad en houden ze volgende maand dan een 3 daags Kever Zomer Festijn met sprint? Dat moet volgend jaar dan ook wel mogelijk zijn, toch? |
|
||||
|
||||
Quote:
Die meid heeft de kont van een 7 jarig jongetje.
|
||||
|
||||
Leuk dat ik er ook nog op sta Ik heb gezworen nooit meer mijn velgen te verpesten dus weer of geen weer, eerst die velgen weer schoon!
Voor wat betreft de meeting: SUPER!!! De rest weten we nu wel... |
|
||||
|
||||
Iemand enig idee hoeveel auto's er op het terrein/hangar totaal stonden?
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zullen de meeste graaaagggg mee thuis komen... |
|
||||
|
||||
Wat een ongeloofelijk vette meeting! en gruwlijke mooie foto's!
|
|
||||
|
||||
Quote:
en waarom? zat toch niks op of aan
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zal het wel aan mij liggen. Ik zie er weinig verkeerds aan.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn inderdaad mooie meisjes met een goed figuur.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
@ Olli: Weer lekker bezig kerel!!!
|
|
||||
|
||||
Super mooie foto`s oliver
|
|
||||
|
||||
mooie foto's allemaal... goed om je weer terug te zien Lennart
Met wat voor lens ben je nu aan de gang gedaan precies? Die dieptescherpte is echt heul vet!