|
||||
|
||||
De meeting was zeker vet , wat jammer van het weer dat wel.
Maar dat heeft de meeting zeker niet bedorven hoor . Alleen bij aankomst in de rij had ik even een tegenvaller want degene die in de 2e rij naast me stond zat ineens te gebaren dat me achterband plat was. Dus de kever aan de kant gezet en gekeken en bleek het ventiel gewoon half open gescheurt te zijn ....dus in die harde regen stond ik me reservewiel te monteren :p. Voor de rest was alles superrr en tja het eten.... we hebben maar gewoon gewacht. Last edited by Kevert : 12-07-2009 at 22:58. |
|
||||
|
||||
was echt een super meeting ondanks het weer'.
wat een dikke auto's, volgend jaar opzeker weer, hopelijk dan wel weer met een vw.. was met me pa, zelfs die keek zn ogen uit, hij stond elke keer weer verbaast te kijken toen we een motorruimte inkeken waar totaal geen boutje te zien was... hahaha prachtig, heb genoten. thnx organisatie en iedereen die zn vw kwam showen natuurlijk. hier mijn partij foto's: en hier de rest:http://www.mijnalbum.nl/Album=YXIU7YDW Last edited by LuQ : 12-07-2009 at 23:22. |
|
||||
|
||||
Als ik de verhalen zo lees en de foto's zo zie was het een super mooie meeting. Helaas kon ik er niet bij zijn i.v.m. werk...
volgende keer beter!
|
||||
|
||||
t was echt een mooie meeting, goed georganiseerd en echt heel veel auto's van top niveau, ben r volgende keer zeker weer bij
|
||||
|
||||
wow, ik ben er een beetje beduusd van, en dat is niet de eerste keer vandaag, wat een gave reacties hier zeg.
1,5 jaar voorbereiding, bijna 70(!) vrijwilligers, drie hotels en de samewerking met de jongens en meiden van VW Fanatics maakten mogelijk wat er vandaag gebeurd is op Vliegveld Valkenburg. En 1 ding heb je niet in de hand: het weer... maar dat vervolgens heel VW-minded nederland je gewoon NIET in de kou laat staan!!! Respect naar jullie allemaal. Dank dank dank voor alles. Cor Emiel de MIVW Crew de VW-Fanatics Crew alle vrijwilligers
|
||||
|
||||
Quote:
hij was er wel Ik heb nog met hem poosje met hem gepraat MIVW top lokatie. Volgens mij hadden jullie het ook niet verwacht dat het zo druk zou worden
VWUNDERDOG Last edited by parebool : 13-07-2009 at 05:11. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
VW-minded nederland? kep ook polen, fransen, duitsers, en engelsen gezien..... |
|
||||
|
||||
VW-minded europe dan
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
heel dikke meeting!
jammer dat er al snel terug veel volk naar huis ging, maar zal ook wel aan het weer liggen. enkel de catering was helaas te weinig voorzien en te traag, de rest van de meeting leek op de engelse meetings, maar misschien in qua catering een voorbeeld nemen aan de engelsen. wij zijn onderweg naar huis met enorme honger gestopt bij de burger king en ook de sfeer had veel toffer geweest in de hangar als die hifi winkel ze'n demo wagens niet heel de dag hadden staan brullen voor de rest topmeeting, en op naar volgend jaar. idee van foto's op groot scherm te tonen bij de beker uitreiking was geniaal |
|
||||
|
||||
Respect voor de organisatie, het is nu de 3e keer dat ik op MIVW ben geweest en het wordt elk jaar beter. Er zijn natuurlijk puntjes die wat minder zijn (zoals de catering, elk jaar, maar denk dat de organisatie ook niet op zo'n opkomst had gerekend Gewoon volgend jaar Ron Koebrugge of een andere grote cateraar laten offreren, ze kunnen denk ik genoeg verdienen!).
Ik heb alleen al bijna 3 uur binnen rond gelopen en moest toen nog eens het buitenterrein bekijken! Wel jammer dat (mede door het weer) er al snel weer gaten vallen tussen de auto's, maar dat heb je niet in de hand. Nog wat (brakke) foto's van mij, kwam erachter dat mijn camera wat problemen heeft http://members.home.nl/gboeijinga/mivw2009/ |
|
|||
|
|||
super meeting mijn complimenten voor de organisatie dit doen weinig mensen in europa jullie na.
volgend jaar zeker deze lokatie weer kom dan alleen wat vroeger en blijf zeker wat langer.
|
||||
|
||||
Echt een super meet geweest!!!!!
Catering wat minder maar waren wel net op tijd om nog binnen in de hangar te mogen Verder het niveau was super van de wagens, dit was de 1e keer op naar de volgende meets
|
||||
|
||||
nice
|
||||
|
||||
Die wielen zijn echt tof!
De kleur |
|
||||
|
||||
In 1 woord een TOP weekend gehad! Een aanrader is het sowieso om in het Holiday Inn te overnachten, superrr-hotel!
Tja het weer, daar doe je niets aan, maar als je dan de zeer grote opkomst ziet, dan zie ook wat voor een status en niveau dit event heeft. Vooral die Engelsen van Grounded... Wat een DIKKE Golf 2's hadden die bij! Damn! Enige puntje van kritiek heb ik op de jury: mensen die je niet persoonlijk kent noem je geen LUL omdat ie van een onder jury-lid geen rood stickertje had gehad voor de show en shine, en terwijl er bij inschrijving ook een kenteken vermeld wordt zodat je mijns insziens de betreffende te jureren auto ALTIJD te vinden is.... En ik vraag me af of bij deze mensen alle naadjes op de auto ook zo verschrikkelijk strak lopen. Voor je wat zegt over over iemands auto vraag jezelf dan eerst af of je wel de juiste dingen zegt, en al helemaal tegen iemand die alle uitvoeringen en opties van een Golf 2 kan dromen. Dan kun je namelijk die arrogante toon ook meteen achterwege laten. Waarschijnlijk ook de rede dat die Engelse Rallye met vocht in zijn front knipperlichten wel prijs had omdat ik er wat van gezegd heb... Deze kritiek is dan ook meteen de enige, want zo'n vrolijke en enthousiaste mensen die je telkens keurig te woord staan, je vriendelijk begroeten en de weg wijzen, heb ik nog nergens gezien. Gewoon TOP mensen! Maar goed volgend jaar weer aanwezig, dat is zeker. Dan hopelijk een groter feest in de Ocean Bar in het hotel, waar Emiel en Cor ook gezellig bij waren zaterdagavond. Knap hoor om daar nog tijd voor te maken in dergelijke hectische dagen! Tot volgend jaar dan met de woorden van Cor: Bigger, Bolder & Better than ever! |
|
||||
|
||||
GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG....... :-D van dit geweldige event.... :!:
:lol: :lol: overzichtje van binnen.... :shock: ook luchtgekoeld was aanwezig.... dikke (sl)(j)etta... ogen tekort zou je in deze lupo krijgen.... :shock: poetsen kreng.... uuhhmmmm....'k mis 2 wielen in t plaatje :lol: en toen was t droog....ff buiten kijken nice... 8) ook een errug dikke ride 8) 8) gti rides... polo op mini wielen....mooi!! hele dikke cabbie...die wielen :shock: 8) spiegeltje, spiegeltje uuhhhh...in de plas :lol: en nog ff een afscheidsfotootje... de rest uiteraard weer onder het photobucketlinkje te vinden
|
||||
|
||||
Nou heb ook net de slaap uit......... heb zeker ook een top dag gehad...en hele mooie auto's gezien. Niet alleen uit het buitenland maar ook Nederlanders die ik nog nooit heb gezien op een meeting.......
Dik voorelkaar alles. En echt super binnen. heb de hele dag binnen gelopen en toen dacht ik ga even buiten kijken...... EVEN ........man wat een berg auto's buiten... Durf het bijna niet te zeggen maaaaar ....... het begint er op te lijken dat dit Oostenrijk voorbij gaat.... dus op naar LEIDEN RUFT 2010... haha
|
|||
|
|||
Quote:
Welke Bora was van jou? plaatje misschien? Heb van praktisch elke auto binnen foto's was alleen eigenwijs en had geen statief mee, dus veel zijn bewogen.... |