|
||||
|
||||
Ook weer terug van een mooi dagje MIVW. Vond het echt een supermeet!
Ondanks de regen ook 's ochtends veel positieve reacties gehoord, tegen de tijd dat ik tijd had voor een patatje was de rij voor de frietkraam gelukkig weg |
|
||||
|
||||
Ach, wie zeurt over het weer moet gewoon naar Spanje gaan of thuis blijven, we zijn tenslotte in Nederland.
Supervette meeting! Nergens iets op aan te merken, erg goed georganiseerd allemaal. Petje af!
|
||||
|
||||
beetje slechte foto's, weet de instellingen voor binnen nog niet
|
|||
|
|||
@ Sanderz, niet veel op aan te merken hoor! niet te licht of te donker, soms een beetje bewogen, maar dat komt niet door de instellingen Niet meer pics toevallig??
|
|
|||
|
|||
vond het echt een super terrein; plaats zat enzo en tja 't weer daar doe je niets aan. alleen jammer dat er geen 'actie' was.. sprinten ofzo....(plek zat hé) het weer werd aan 't eind van de dag wel oké en ben dakloos naar huis gereden zonder nat te worden....
wie was er trouwens bij de uitgang aan 't filme.. ben benieuwd of ie filmpje van m'n open ruggetje toevallig ergens dumpt. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb je dr altijd tussen zitten,helaas. Aan het einde van de middag werdt het stralend weer! Balen dat de rest van de dag zo bagger was
|
||||
|
||||
Het was al een wonder dat het daar überhaupt zo mocht op zondag hoorde ik geloof ik van Cor...
|
||||
|
||||
Ontzettend naar deze meeting uit gekeken, en geen moment spijt gehad!
Het heeft echt mijn verwachting overtroffen! 2006 voor het laatst naar deze meeting geweest, ongelooflijk hoe dit evenement is gegroeid. Zeker als je ziet dat er zelfs spanjaarden/oostenrijkers etc. aanwezig zijn op deze eigenlijk 1-dag's meeting, dan zegt dat wat mij betreft alles over de status/kwaliteit die deze meeting heeft. Petje af voor de gehele crew en alle vrijwilligers die dit evenement weer naar een nog hoger niveau hebben kunnen brengen. Het heeft bij mij iig het virus weer doen aanwakkeren.
|
||||
|
||||
Quote:
Valkenburg is gemeente Katwijk,en daar zijn ze erg kerkelijk
|
||||
|
||||
Ja, dat had ik begrepen
Niks mis mee, wij hadden desondanks dé meeting van jaar.
|
|||
|
|||
Quote:
we leven in 2009 ....ieder zijn ding ,ieder zijn/haar respect .... moet toch kunnen op zondag . dit is onze zondag's rust Quote:
hij kon nog lachen ...en wat een dikke auto heeft die vent |
|
||||
|
||||
Voor Nederlandse begrippen echt een geweldige locatie! Deed erg Engels aan...hangars...grote vlaktes...wind...regen....en dat maar op een 45min van huis
Had graag met mn 75er ook binnen gestaan...had zeker wel opgevallen tussen alles wat blonk daar...volgende keer maar wat eerder komen...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Niks van gemerkt en geen last van gehad. Van mij mag het daar volgend jaar weer |
|
|||
|
|||
Iemand nog iets mee gekregen van Steven Campbell ?
|
|
|||
|
|||
Dikke prima.
Zo'n locatie heeft toch een super sfeertje. Volgend jaar misschien sprintje erbij zou helemaal super zijn Maarja daar komt ook weer heel veel bij kijken. |
|
|||
|
|||
Was heeel gezellig en weer wat mensen leren kennen.
De auto's waren weer superdik en alles was naar mijn idee super geregeld. De prijsuitreiking was ook mooi met dat scherm. Kon je gelijk zien welke auto er bij de prijs hoorde. En die van ons kwam ook voorbij. Volgendjaar in iedergeval weer van de partij.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb 'm even zien rondlopen met z'n camera.. ben echt benieuwd naar die film
|
|||
|
|||
Ik had zeker een leuk middagje gehad, mooi auto's gezien en uiteraad veel foto s gemaakt.
Btw weet iemand wat er aan de had was met die gele Golf MKI uit Engeland?Hij stond met pecht langs de N-weg! En uiteraad z'n maatjes stonden erbij gelukkig. En ook nog een corrado die stil stond op de Brienenoord brug,A16. |
|
|||
|
|||
steven campbell is die van wagenwerks? Die heeft mij dus ook gefilmd...zou echt tof zijn om mezelf terug te zien in filmpje van die lui. Maken echt meesterlijk filmpjes.!!
|
|
||||
|
||||
Hey B-ram, zat jij op je knieëen foto's te maken toen je mij aansprak? Er sprak namelijk een voor mij totaal onbekende mij aan, in het Fries...