|
|||
|
|||
Golf 1
Hallo,
ik ben al een tijdje op zoek naar een golf 1, geen cabrio en liefst nog met chrome bumpers etc. wel eentje die nog opgeknapt moet worden. ik wil hem helemaal uit elkaar halen en weer opknappen dus roest en laswerk is geen probleem. natuurlijk t liefst niet al te duur en als t kan 1.5 of hoger. Tom Selten Last edited by Tom-La : 09-07-2009 at 18:56. |
|
|||
|
|||
niemand?
|
|
||||
|
||||
Mijn golfje wordt in september weer gekeurd en dan is het elke keer weer de afweging of ik hem laat repareren of niet.
Laatste keer wilden ze bijv. alle remleiding afkeuren maar bleek nog prima te zijn. `t is een 3-deurs MX of LX 1100 uit 83 |
|
||||
|
||||
Quote:
een mx werd niet in 83 gebouwd dus zou wel een lx zijn dan of bied je nou 2 aan |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry het is idd een LX ( ondanks 5 dagen per week staren naar de koeieletters LX in mijn stuur in de file kan ik het nog niet onthouden ) |
|
||||
|
||||
heb eventueel in de aanbieding,
Golf 1 1983 met chrome bumpers. Dus ouwe bumpers maar op nieuw model. voorzien van een 1800 16v kr op mikuni 40mm carburateurs. Technische gedeelte is bijna afgerond. rvs powersprint inclucief spruitstuk (spruitstuk is niet van powersprint) Verlaagd door middel van schroefset. |
|
|||
|
|||
kan slotje op! gister avond een golf 1 gekocht uit 77, t project zal nog wel verschijnen!
|
|
|||
|
|||
Golf 1 Cabrio
Hallo ik heb een Golf 1 Cabriolet 112 PK staan.
Deze heeft wat roestplekjes aan de zijkant. Deze mag weg voor 950 euro. Ook heb ik wel een belastingvrije kant-en-klare casco staan dus dan kan je hem helemaal weer opknappen. Zou je me anders willen bellen? Op tel. 06-50406664 ik hoor het wel en succes ermee! Groetjes Hessel |