|
||||
|
||||
Looking damn sweet!!!
Komt er ook nog wat op de motorkap en kofferdeksel?!
|
||||
|
||||
Nice!!
|
|
||||
|
||||
Ik lig al heel de week plat omdat ik tydens de vakantie vorige week door mijn rug ben gegaan.
Ik heb gister een poging gedaan om een spatbordbies te monteren.Dat kostte me 2 uur en ik voel het vandaag nog Ik heb dus genoeg tijd gehad om vanalles op te zoeken op het web en heb gelukkig een topic terug gevonden over het versmallen van draagarmen. Doel is om de draagarmen maximaal te versmallen.Dat is volgens degene die het al gedaan hebben 29 mm. Dit zou precies genoeg zijn voor mij. Als je zo'n draagarm wat beter bekijkt dan zie je dat het gedeelte waar de lagers en ook je as doorgaat een buis is die in de arm is gestoken. Door deze los te maken en naa binnen te schuiven versmal je het geheel. Later meer hierover... En omdat ik nu zelf bijna niet in de garage ben heb ik bewaking geregeld. Alleen nog een BEWARE OF THE DOG bordje regelen Michael
I got kicked out of Barnes and Noble once for moving all the Bibles into the fiction section. Last edited by Tiki Madness : 29-05-2009 at 16:16. |
|
||||
|
||||
Op advies van de fysio ben ik vandaag rustig aan begonnen om te bewegen.Wat kun je dan beter doen dan je draagarmen versmallen
Michael
|
||||
|
||||
Dik..... HEEL DIK!!
|
||||
|
||||
Ah, ik mis nog 1 spatbord maare staat ze ergens vandaag ?
|
|
||||
|
||||
super
|
||||
|
||||
Quote:
Nee mede door dat spatbord en omdat de andere draagarm niet klaar is heb ik besloten hem thuis te laten vandaag.Het moet er natuurlijk wel goed uitzien Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Ah jammer , maar jij bent er wel toch |
|
||||
|
||||
Gisteravond de versmalde draagarm nog een keer uitelkaar gehaald om een centimeter extra te versmallen.
zo ziet het eruit halverwege; 's Avonds gelijk alles in elkaar gezet om te kijken of het nu goed is; alles zit nu zoals het hoort Nu de andere kant. Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Erg gevaarlijk en duivels beest!!! Hij stalked mij nog steeds. Ik ben nog steeds bezig om zijn haren uit de hoedenplank van mijn Golf 1 te halen.... |
|
||||
|
||||
een rubber huishoudhandschoen doet wonderen
greetz cindy
|
||||
|
||||
Quote:
Dat groene ding wat schuin achter die hond ligt is een goede oplossing hiervoor.. |
|
||||
|
||||
Na het passen van de draagarm eerder deze week was het vandaag tijd om hem af te werken.
Ik heb er meteen maar een sparing in gemaakt zodat bij extreem inveren de arm de kooi niet raakt. Ik heb ook gelijk de verstelbare Irs bouten erin gezet.Nu kan ik toe-in en camber ook met de scharnierbout regelen. Als laatste ben ik met de aluminium panelen verder gegaan.Het schutbord is zo goed als klaar,enkel het gat voor de stuurtstang erin ponsen en dan verder met de zijpanelen. Michael
|
|||
|
|||
WTF?! Wat een project man!!!
beetje tijd en geld over? leuk topic om eens doorheen te lezen! respect!
|
||||
|
||||
Yo Tiki, nog meer updates?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee ik kom beide tekort Michael @ Evil weinig te melden.
|
||||
|
||||
Quote:
Check, we komen je woensdag pesten , ff wat ophalen . Zorg je wel dat we de straat in kunnen met die kermis? |
|
||||
|
||||
Michael, waar heb je deze excentrische IRS bouten vandaan ??
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Alain, Ik heb 4 setjes (ook deze van Michael) bij Marco Mansi in Italie besteld. marcomansi@aol.co.uk Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |