|
||||
|
||||
Ik ga die dingen importeren, verzendkosten zijn niet te betalen bij individuele bestellingen.. Bij interesse PM, kosten worden ongeveer 35 euro inclusief verzenden.
Leverbaar voor oa Golf 1, 2, 4, New Beetle, 32b, 32, Scirocco, T4, etc, etc. |
|
||||
|
||||
We hadden ut daarstraks nog over je, dat je zo leep was om met die stuiterpassat van je naar Frankrijk te gaan, haha .
Maar ziet er mooi uit zo, geen last van je rug gehad? |
|
||||
|
||||
Zat je weer te zuipen bij mn broertje?
Was Italie trouwens, maar ik had de auto wel op grotere wielen gezet hoor |
|
|||
|
|||
oke ik zal wel eens eem kijken en bedankt he
ik zal wel eens keer een paar fotoos neer zetten hier as ik um weer heb |
|
||||
|
||||
Haha, inderdaad zat bij je broertje te pilsen. Frankrijk ga ik zelf heen binnenkort, zal me daarom wel versproken hebben, haha
|
|
||||
|
||||
Roze wielen op de Passat
|
|
||||
|
||||
Roze.. die sticker achterop is roze, je wielen zijn rood
Ik vind het wel cool moet ik zeggen, ziet er goed uit!
|
||||
|
||||
Op de foto komt het niet goed over, zit ook een laagje blanke lak, dus je ziet amper dat het fluor is. Ik vind het zelf bar slecht gelukt, dus ga ze weer een andere kleur geven, na MIVW of zo. De wielen zijn trouwens te koop, PM bij interesse
Last edited by Arne : 08-07-2009 at 08:52. |
|
|||
|
|||
Staat superrr. hele mooie wielen
|
|
||||
|
||||
Quote:
De prijs van een mat en de verzendkosten samen vallen me wel mee. Welke kleur heb jij camel? Ik wil er een in de Scirocco en een in de Santana alhoewel ik daar het gescheurde dashboard al van vervangen heb. Een bruin en heel Scirocco dashboard ga ik niet vinden.
|
||||
|
||||
Jurgen, cocoa is de kleur die ik heb, past precies bij VW's Sattelbraun.
|
|
||||
|
||||
Sinds vorige week zit er een 54mm rvs systeem onder de auto, vanaf de kat, met alleen een absorptie einddemper. Heb t door Jelmer laten lassen, echt netjes gedaan! Next: koppakking vervangen |
|
||||
|
||||
De kop ligt eraf sinds gisteravond. Zometeen de kleppen eruit en de kop wegbrengen om te laten vlakken, is ie meteen mooi schoon. Dan nog even een poedercoater zoeken in de buurt, laat ik meteen kleppendeksel en distributiekap matzwart poederen, en het inlaatspruitstuk stralen.
|
|
|||
|
|||
De rit naar Italie niet overleefd?
|
|
||||
|
||||
Dat wel, is een week of 3 geleden gebeurd....
|
|
||||
|
||||
Laatste aanwinst, een bruine Spucknapf |
|
||||
|
||||
Foto werkt niet, maar wat gave aankoop! Een bruine Spucknapf heb ik nog niet eerder gezien (nu nog niet, want je foto werkt niet )
|
||||
|
||||
zijn die dan in het bruin geleverd???
verder ben je echt goed bezig met de passat! echt een vette bak.
|
||||
|
||||
Doet deze foto het wel:
|
|
|||
|
|||
Ja !!! Die doet het . . . zou leuk staan in een Rallye zo'n stuurtje
|