|
||||
|
||||
Quote:
Sowieso Maar klopt, ik heb die witte Jetta van Gerben gekocht
|
|||
|
|||
aha...dan weet ik dus helaas niet waar jij woont. Maar heb het vermoeden in de zelfde straat...heb jij toevallig een oude ratlook passat? Die heb ik welles zien staan daaro...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik Die stond inderdaad een poosje daar aan die straat. En daar woonde ik vroeger, nu inmiddels niet meer
|
|||
|
|||
aaah damnit:P...ik ben een slechte stalker:P...
|
|
|||
|
|||
Gisterenmiddag tussen half 4 en 4 uur 's middags een donkere bruin/rode 83' Golf 1 gespot op de Bolwerkersweg langs de IJssel bij Deventer. Was verlaagd, had heldere achterlichten en had leuke velgen (zwarte kleur). Voorkant heb ik niet goed gezien.
Ik reed een behoorlijk tijdje vlak achter je in een Dodge W200 (niet achter stuur). |
|
||||
|
||||
Quote:
u rijd in de regio horst (aan de maas) heb jou nog niet gespot (denk ik ) ik werk aldaar! zal eens nog beter opletten
|
||||
|
||||
Marten in de Pasta zondagavond, nabij Wolvega
|
||||
|
||||
Ik was een stukje uit de buurt, afgelopen vrijdag:
voor Nijega een lage blauwe 3bg op Le mans'sen in Nijega een golf 1 beige/bruin met dichte achterramen en een hoop stickers (we zwaaiden nog) en na Nijega een erf vol golfjes 1 / 2 Some VW minded people there! |
|
||||
|
||||
Quote:
Werk jij op zondag middag Was de peel & maas route aan het rijden....
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdag in parkeergarage de Barones te Breda deze boes:
|
|
|||
|
|||
Quote:
Zit ik via google te kijken hoe audi rs4 velgen er in het zwart uit zien, zie ik mijn kever op dit forum staan. dus maar effe geregistreerd om even te laten weten van wie dit prachtstukje is. whahahah. van mij dus. wat meer achtergrond info voor jullie, bouwjaar 1968, in 1995 ingevoerd door vorige eigenaar vanuit californie. sinds 2002 in mijn bezit en 6 jaar bezig geweest met de restauratie. mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel. groete Bart |
|
|||
|
|||
Vragen????
ja, gauw andere wielen eronder |
|
|||
|
|||
Quote:
waarom? |
|
||||
|
||||
Quote:
Omdat Domi ze niet mooi vind staan waarschijnlijk maar dat mag, smaken verschillen. Zeg stel je anders compleet voor in een voorstel topic, das leuker. Btw kom je ook uit Breda? |
|
|||
|
|||
Quote:
tja, smaken verschillen he, heb me ook even voorgesteld in het voorstel topic en ja ik kom ook uit breda. |
|
|||
|
|||
Smaken verschillen inderdaad Kever ziet er verder wel heel netjes uit. Top.
|
|
|||
|
|||
Quote:
thnx, maar wat voor velgen zou jij er onder zetten dan? ben benieuwd waar jij voor zou kiezen. |
|
||||
|
||||
Bij heereveen een jetta bruin gerold, en 76 antene bal, iemand van hier
|
|
|||
|
|||
Quote:
Iets uit de jaren van de kever. Wat beter bij de kever past. Maar dit is jouw smaak en jouw auto he |
|
|||
|
|||
Ik kwam redjetta en nog 2 jetta's tegen bij alkmaar
nog een witte en een rode witte was het nieuwere type en rode was oude type zelfde als redjetta top om te zien die 2 jetta's de bocht om te stuiteren kwam jullie tegen dat jullie de S3 richting langedijk op draaiden staken de handjes nog ff op.. ik stond met me scirocco voor het stoplicht tewachten ! |