|
||||
|
||||
elektrische spiegels werken niet meer
Mijn elektrische spiegels werken niet meer, spiegelen doen ze nog wel maar de bediening helaas niet. Ik heb op proberen te zoeken achter welke zekering die hoort te zitten maar kan niets vinden.
Dus de vraag is; hebben de elektrische spiegels een eigen zekering, zo ja welke? En als dat het niet is, wat zou het dan wel kunnen zijn. Voordat ik blind alles uit elkaar trek . . . Het gaat hier om een golf II 1.8i uit '91
|
||||
|
||||
zitten volgens mij gezekerd met de achterruitverwarming, gele zekering in het midden.
Steekplaats 9 20a
|
||||
|
||||
Thanx, maar ik heb niet het idee dat dat hem is. Heb even gekeken, zekering er uit getrokken (deze brak in tweeën) nieuwe zekering er in en de spiegels deden het weer. Toen de zekering er weer uit, en de spiegels bleven werken . . .
Ze doen het in ieder geval weer.