|
||||
|
||||
manilagrunn kleurcode ???? stond niet in de lijst in de beginpost. |
|
||||
|
||||
Quote:
Plaatje uit folder versus versgespoten Code: L 63Y
|
|
||||
|
||||
Neem jou versgespoten manilagroen en de mijne, wat een verschil.
Maar toch wel een van mijn favo kleurtjes. |
|
||||
|
||||
Brasil braun metallic
|
|||
|
|||
L90E
Cashmere White LE9C Schwarz LO41 Brilliant Black LA9V Metallic Diamond Silver L97A Metallic |
|
|||
|
|||
Ascot Pearl Grey LA7U Metallic
Pewter Grey LA7Y Metallic Quartz Grey LA8V Metallic Platinum Grey LD7V Metallic Atlas Grey LP7V Metallic |
|
|||
|
|||
Mars Red LA3A
Gambia Red LA3B Cherry Red LA3E Titian Red LB3V Metallic Tera Cotta LC3Z Metallic Red Mica LE3P Parlemoer Tornado Red LY3D |
|
|||
|
|||
Marine Blue LA5B
Medium Blue LA5T Metallic Royal Blue LA5U Metallic Helios Blue LA5Y Metallic Stratos Blue LA5Z Metallic Starblue LD5T Metallic Monza Blue LE5L Metallic Blue Mica LE5N Brightblue-metallic LP5V |
|
|||
|
|||
Dark Teal LA6U Metallic
Calypso green LA6Z Metallic Montana LB6Z Metallic Jade LN6V Metallic |
|
|||
|
|||
Nevada Beige LA1N
Light Sahara Sand LA1Z Metallic Polar Silver LA7V Metallic Antilope LA8Z Metallic Terra Brown LB1V Meta Manilla Beige LE1T Gold LE1V Metallic |
|
|||
|
|||
Haha even bezig geweest.
Ik had een site gevonden waar men de kleuren kon bekijken per: - Bouwjaar - Model Dit is de link Color Guide Deze link is voor overige informatie Resource guide Last edited by MKII Vr6 : 17-03-2009 at 00:31. |
|
|||
|
|||
@ MKII Vr6
Staat een foutje op de site Wanneer je klikt op de kleur LP9V (de naam op de site), dan krijg je een foto te zien van LA9V dus welke kleur is het nu?
|
|||
|
|||
Quote:
Daarvoor heb ik die kleur er niet bij gezet hier op het forum. Want dat is bij 4 kleuren namelijk. |
|
||||
|
||||
Is er ook een mogelijkheid om die codes om te cijferen naar RAL kleurcodes?
|
|
|||
|
|||
Nee, autokleurcodes hebben niets te maken met RAL kleuren.
Er zijn wel een paar VW kleuren die gelijk zijn aan RAL kleuren maar\dat zijn er maar een handje vol.
|
||||
|
||||
ik zag laatst een golf "jagermeister" voorbij komen ...
maar wat voor kleur zit daar op dan ?
|
||||
|
||||
Cosmos Silver LK5Y Metallic
|
||||
|
||||
LA5D monacoblau!
|
||||
|
||||
LN5Y Windsor Blue
|
|||
|
|||
Iemand een idee welke kleur dit is? VW dealer komt met W7W7xx. (Laatste twee weet ik even niet meer). Maar die kan ik nergens terug vinden en ik heb nog nooit een kleurcode gezien bij een Golf van meer dan 4 characters. Auto is van mijn vriendin en ze heeft net een paar roestplekken weggehaald, maar nu geen kleur om over te spuiten... Edit: Met dank aan jettaracing: Kleurcode LC6P ,dragon green pearleffect Last edited by MuddyMagical : 10-07-2009 at 17:31. |