|
|||
|
|||
golf mk1 16v kr prijsdrop
tot mijn spijt zet ik hierbij mijn golf te koop...
de reden voor verkoop is dat ik een huisje hebt gekocht en 3 auto;s worden dan echt te gek.. het is dus een golf mk1 16v kr, op kenteken nog een 1.5. hij is uit 1983 dus hij is een oldtimer. wat is er allemaal aan veranderd: *karmann bodykit (bumpers voor en achter en skirts) *v-maxx schroefset *bbs rm 7.5j en 9j geheel opgeknapt dus in nieuwstaat. en zo goed als nieuwe banden *donkere heldere achterlichten *kr motorblok *spaghetti spruitstuk *remus middendemper *supersprint einddemper *heldere kruiskoplampen *sportstuur *orgineel mk1 gti interieur (ik meen pirelli) *stabilisatorstang achter *nieuwe remmen rondom ik zal best nog wat dingen vergeten, de lak is in nieuwstaat en geen spatje roest te ontdekken, ook de bodem is knetter hard. verder zitten er veel losse onderdelen bij, waaronder schijfremmen voor achter, orginele achterlichten, losse witte hemel etc etc een foto voor het idee, zoals je kunt zien echt een top wagen. meer foto's zijn te zien op mijn album: http://www.mijnalbum.nl/Album=VEHVGMGB de bbsjes zijn ondertussen al verkocht.. de nieuwe vraagprijs is €2500 er zit nog wel een nadeel aan de auto er moet nog een extra benzinepomp tussen de pomp en de tank. de huidige pomp bouwt niet genoeg druk op. ook heeft de golf nog geen apk. de extra benzine pomp zit er al wel bij. deze hoeft er alleen nog maar tussenworden gezet. dit is in overleg mogelijk. ook zitten er 2 kleine deukjes in de auto. 1 op het rechtervoorscherm bovenop en 1tje op het dak. beide zijn uit te deuken zonder spuiten. Last edited by mark041 : 31-03-2009 at 20:52. |
|
|||
|
|||
waar is de auto te bezichtigen?
|
|
|||
|
|||
in de buurt van nijmegen.
voor een afspraak kun je me altijd een pb sturen |
|
|||
|
|||
omhoog.. oja als extra info hij is al geheel gerestaureerd en opnieuw gespoten er si geen enkel roestplekje te vinden
|
|
|||
|
|||
inruil is ook mogelijk.
golf 2 polo 1 polo coupe/steilheck kever derby |
|
|||
|
|||
Jammer dat ie niet op kenteken staat. Had ik hem serieus gelijk gekocht