|
|||
|
|||
Te Koop: VR6 75525Km
Bij deze bied ik mijn Golf III Vr6 te koop aan. Het betreft hier een Golf 3 van het bouwjaar 1995, met slechts 75525 kilometer. De uit Luxemburg afkomstige auto is in januari 2007 op nederlands kenteken gekomen. Deze auto is voorheen in het bezit geweest van Henk Wassenaar (bij velen bekend). De auto staat momenteel op geheel gepolijste Audi TT parabool velgen met hagelnieuwe Falken banden.
De auto is standaard voorzien van climatronic, electrische ramen en de normale opties zoals stuurbekrachtiging etc. Afgezien van leer en een schuifkanteldak is de auto zeer compleet, zo zijn alle boekjes aanwezig en tevens zijn er bij de auto 3 sleutels aanwezig. VRAAGPRIJS €6750,- Groeten Pieter Hindriks [IMG] Last edited by Vr7 : 22-06-2009 at 18:40. |
|
||||
|
||||
inruil mogelijk? ik wil mijn Golf 3 cabrio er wel op inruilen, het gaat om een blauwe classic edition met alle opties
Huibert
|
||||
|
||||
hallo Pieter,
het is een Classic Edition uit 96, bijna 150.000 op de klok met een verse APK. Auto is behoorlijk vol optie's (is altijd bij deze uitvoering) * 2.0 115 PK * ABS * 2 airbags * airco * 4 maal electrische ramen * electrische kap (beveiliging eruit, al rijdend kap open ) * cruise control * comfortblinker (3 maal knipperen met 1 tik) * boardcomputer * radio gamma met nokia soundsystem * originele windvanger * beige leren bekleding * beige kaphoes * 16 BBS LM * 3 cm verlaging (evt schroefset erbij danwel gemonteerd, TEC Tuning) * centrale vergrendeling op AB * Xenon Pilot H1 deze achterlampen heb ik er ook nog bij evt Huibert
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Cabrio-Addict : 17-06-2009 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Verkoop je de parabooltjes ook los?
|
|
||||
|
||||
Hey Pieter....helaas de vr6 toch in de bingo.....
Suc6 met de verkoop en bij deze heb ik nog wat foto's van MIVW 2008 |
|
|||
|
|||
is er uberhaupt inruil mogelijk van iets?
|
|
|||
|
|||
waarom doe je z'n auto weg als ik vragen mag ?
|
|
||||
|
||||
Tot morgenavond........
|
|
|||
|
|||
ik bied 5000€