|
||||
|
||||
TE KOOP Golf mk2
TE KOOP
een nog in zeer goeie staat verkerende Golf 2 1.6 uit 1989 te koop. Kleur Rally zwart! Altijd netjes warm gereden en goed onderhouden. Hij heeft net zijn APK gehad en is er netjes door gekomen alleen de handrem kabel is vervangen. APK tot 11 mei 2010. Heb de auto nu 2 jaar in me bezit en altijd zonder problemen gereden. Hij start altijd!! hij heeft nu 168000 km gelopen. Heeft de volgende opties: Volledig Elecktrisch Recaro Interieur + Wolfsburg edition matten. (Geen Instapschade). 15’ BBS RM velgen met 165-45-15 NANKANG banden ( zo goed als nieuw). Hij is verlaagd met een V-MAXX schroefset. jaartje oud. Dikke Bonrath eenarmige ruitenwisser. Bonrath embleemloze grill Helder lampen + Knipperlichten. XENON 8000K Dikke Remus eindemper ( u krijgt de volledig orginele uitlaat van kat tot eindemper erbij) Siglachrome achterruiten + gti Spoiler Sportstuurtje Audio is bespreekbaar. (comboset Magnat in de deuren + Basskist,versterker en 2 speakers) de auto heeft een paar kleine plekjes ( 1989 he!) Liever geen testpiloten graag, serieuze liefhebbers voor deze golf. Kan zijn dat ik het een en ander vergeten ben maar dat kun u me altijd mailen!! €1795,- Met vriendelijke groet, wesley
'89 golf mk2 1.6 (zwart) ex waggel '92 golf mk3 vr6 (zwart) daily ------------------------------------------------- ------------------------------------------------- Last edited by LenSse : 11-06-2009 at 08:08. |
|
|||
|
|||
je hebt pm
|
|
||||
|
||||
Upje !! Hij is 21ste te zien in Asten.
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, Heb je eventueel meer foto's van je auto? Hoeveel PK is een 1.6? Groeten Rogér |
|
|||
|
|||
ik denk dat ie 75pk is
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja precies 75 pk. onder in me signature is een linke. kun je op klikke. staan een heleboel foto;s op. gr
|
||||
|
||||
Verkocht!!!!!!
kan slotje op!