|
||||
|
||||
Netjes hoor, kom m wel ff bekijken op MIVW
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal goed uit.Blijf dit project zeker volgen.
|
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal super uit! Zal zeker even kijken op MIVW...
|
||||
|
||||
wat lees ik nou neef :O nog een keer 2 weken? die gozer schiet ook echt niet op ook. nou k hoop wel dat je waggie over 2 weken dan echt perfect is gespoten kunnen we hem eindelijk ff in elkaar schroeven
|
|
|||
|
|||
komen steeds meer spulletjes binnen kan niet wachten tot we 'm inelkaar kunnen gaan zetten, je komt me wel effe helpen toch neef
had schroefsetje binnen gekregen en nog wat los spul gehaald dinsdag weer naar de spuiter, meer foto's maken, als ik de oplader van me cam teminste kan vinden..... verder komt er van de week nog binnen: edition one motorkap sticker achterklep sticker die rond de ruit komt staalgeweven remleidingen dorpelstickers en hopelijk me prisision powers versterker thnx allemaal voor de leuke reacties! |
|
||||
|
||||
tuurlijk kom ik je helpen in elkaar zetten pik dat spreekt toch voorzich eerst donderdag maar ff die beemer fixe!!
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit ! ben benieuwd
|
|||
|
|||
hallo allemaal,
van de week effe bij de spuiter geweest, moet de auto volgende week zaterdag terug hebben, hij ging ze best doen..... ben d'r beetje klaar mee haha iig wat foto's antenne gat op linker voorscherm dicht achterpaneel gelast en strak gemaakt linker deur deukjes eruit gehaald en strak gemaakt orginele dorpel stickers binnen gekregen van fabbi tijdje terug nog paar ovale jbl's van jeff overgenomen voor in de hoedenplank vanmiddag weer even langs de spuiter, beetje druk erachter zetten en wat nieuwe foto's maken greetz |
|
|||
|
|||
Heel goed bezig !
|
|||
|
|||
allo allemaal
volgende week zaterdag me auto ophalen en gelijk 3 dagen eraan klussen heb ondertussen me goodridge remleidingen binnen gekregen zien er echt super uit! verder vanmiddag effe me fusee stukken gespoten en frame's van de koplampen helaas nog geen foto's van. snel weer een update! |
|
|||
|
|||
Hoe snel is een update?
Mooi spul maar hoe ziet het eruit in elkaar? |
|
||||
|
||||
Echt een goed project, geen half werk ...Top! wordt vast een zeer dikke edition! Suc6
|
|||
|
|||
zo zijn we weer, en hoe?!?!
auto is terug van de spuiter eindelijk, dus zijn we uiteraard gelijk gaan schroeven en echt een heel stuk opgeschoten, thnx to me neef en me pa echt al heel veel gedaan, heeft wat tijd gekost en het nodige gescheld maar het schiet op in de zin van: half af is niet af pakken we dus alles gelijk goed aan. wat hebben we gedaan: wielkasten getectyleerd schroefset eronder staalgeweven remslangen eronder remmen gemonteerd fusee's met nieuwe lagers gemonteerd remsysteem ontlucht subframe's gespoten en gemonteerd met nieuwe rubbers front gemonteerd nieuwe lichtunits gemonteerd accu/xenon/radiator en dat soort dingen erin gezet andere einddemper eronder gebeund hemel erin gehangen dorpel stickers geplakt veerpootbrug achter gemonteerd dakstrips terug gezet enz..... morgen de schermen en de deuren ophalen, dan worden van de week de ruiten erin getrokken en zondag gaat het alarm systeem erin, deadline is 12 juli de mivw meeting, maar ga daar alleen naartoe als die echt helemaal af is. heb foto's van de afgelopen weken zal ze beetje in volgorde erop zetten. thnx voor de leuke reacties allemaal! net gespoten tijd voor verse spullen! veerpoot brug erin, raar persoon op de achtergrond oude voorremmen vs nieuwe voorremmen schiet al op! ook de remleiding op de achteras moesten eraan geloven wielkasten getectyleerd, netjes zwart weer allemaal even naar buiten geduwd blijf het een super kleur vinden dakantenne erin schuifdakje aan het afmonteren frontje erin, nieuwe licht unints jeff die super blij was dat ie een keer aan een echte auto mocht werken dorpel stickers erop wachten op de voorschermen grill er even ingeklikt morgen weer verder |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit, begint ergens op te lijken
|
||||
|
||||
Gaaf! Die is straks in showroomstaat
|
||||
|
||||
Super!
|
||||
|
||||
je bent goed bezig man! mooi te zien dat de golf weer een NIEUW leven krijgt!
ga zo door! groet frank
|
||||
|
||||
Ziet er erg strak uit mooi dat er straks weer een prachtig opgeknapte golf rond rijdt
|
|
|||
|
|||
zeer knap werk
|
|
|||
|
|||
Goed bezig, word weer een mooie edition one !
Ga zo door !