|
||||
|
||||
Quote:
Wij hebben altijd de meeting altijd het weekend voor Edition38 Nu waren wij dit jaar te laat met bekend maken en was er een andere meeting ons voor op die datum Toen op zoek naar een andere datum en buiten de vakanties om was dit de meest geschikte datum. Gr, Twan |
|
||||
|
||||
Aanwezig punt
|
|
|||
|
|||
Quote:
Aaah oké, duidelijk! Edition ga ik dit jaar ook heen... Maar Dinxperlo zullen we zeker niet over slaan. Altijd goed en mooi dichtbij! Spreek je dan nog wel... Cheers!
|
||||
|
||||
Een klein voor oostenrijk upje,)
Bistdudabei.nl zal deze week geupdate zijn. |
|
||||
|
||||
Staat in de agenda. Zeker weten erbij. Vorig jaar super meeting...
Snel dat hok van me omlaag gooien. bjorn |
|
||||
|
||||
nog bijna een maandje en het is dan weer zover
ik vind dit wel een van de gezelligste meetings van het seizoen dus als ik kan zal ik er weer zeker bij zijn gr,egon |
|
||||
|
||||
Zijn er meer mensen die van af zwolle of steenwijk die kant op rijden.????
|
|
||||
|
||||
Jammer jammer, kunnen er niet bij zijn...
zitten dan in Köln op de Int. Scirocco Meeting! super meeting, balen dat we het dit jaar moeten missen |
|
||||
|
||||
bistdudabei.nl geupdate!
|
||||
|
||||
Quote:
Erg jammer Maar iig veel plezier in Zuid Afrika (dacht ik), denk dat je daar ook hele mooie foto's kan maken
|
||||
|
||||
Is zo'n beetje vaste prik inmiddels
|
||||
|
||||
Denk dat t cadeautje niet goed genoeg was ofzo!!
|
|
||||
|
||||
Klein Upje
|
|
||||
|
||||
Genoteerd!
Gaan met een groepje komen vanuit Venlo!
|
||||
|
||||
Zeker aanwezig met onze nieuwe demo, de Rallye Golf.
Heb me erg goed vermaakt vorig jaar.
|
||||
|
||||
Up we go.
Over 90 prices Show & Shine Low Rider show Bike Trial Show Open Air Podium (show & Shine) Photographer: Mischa Strik All info at www.bistdudabei.nl |
|
||||
|
||||
Ik ben van de partij Twan.
ps je nieuwe ruitenwissers al gemonteerd ? |
|
||||
|
||||
Ik kom ook met een paar jongens uit de buurt
|