|
||||
|
||||
Leuke wielen en ook een goede hoogte, goed bezig.
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja maar moet helmplicht invoeren, zit met mn kop tegen het dak an te bonken kan zelfs nog iets lager, geen problemen met drempels hier. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
super Ed...
|
||||
|
||||
helemaal super. de combinatie van kleur, velgen en verlaging maakt de auto gewoon "af" groot compliment
|
||||
|
||||
dakrek gescoord en pluche dobbelstenen voor aan de binnenspiegel!
|
|
||||
|
||||
wat ik al zei bij het topic van de lagers; 2 weken terug ging mn rechter voorwiel er vandoor. kep wat plaatjes op mn telefoon, die moeten hier nog even terecht komen.
Zwager lief, was vergeten mn fusee kogel even goed vast te zetten. In de pin op de kogel zit een uitsparing waar de bout doorheen moet. Hij had de bout erin gedaan en het fusee stuk er op later rusten. Dat gaat niet goed komen had ik ondervonden. drempeltje genomen, langzaam aan, en hoppa, wiel klapte er onder uit...helemaal klem in de wielkas. Schrale troost: alleen de aandrijfas was gebroken. De krans in de kineet die de kogels op zn plek houdt was stuk. En dan te bedenken dat 3 dagen ervoor ik er nog 300km snelweg op had zitten .....ppppfffff Last edited by Edward : 07-10-2010 at 05:06. |
|
|||
|
|||
ik zou maar oppassen voor die zwager want volgens mij mag hij je niet echt ?
gelukkig is het goed afgelopen !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
zo, dat is een gelukje!
|
|
||||
|
||||
Quote:
gebrekkige VW kennis eerder, allemaal goed gekomen. Hij was wel ff geschrokken en dat is een positief signaal volgende keer alles ff checken. |
|
||||
|
||||
gaaaaaaaaaap, zo bent er weer. zal die pics nog eens plaatsen.
Weinig nieuws, op wat spatlappen na....ding rijdt als een malle. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kijk mooie recaro zitten mijn kids ook in alleen dan geheel zwart stof en ik hoor ze nooit klagen over het comfor
mvg JVH |
|
||||
|
||||
en het past ongeveen bij de huidige bekleding....nu maar hopen dat hij/zij er niet over heen brokt....mn jet is nogals strak (lees NIET) geveerd
|
|
||||
|
||||
Ed nog gefeliciteerd met het goede nieuws he jongen
|
||||
|
||||
question: hoe monteer ik 16" wieldoppen op een 14" velg.....heb er even naae gezocht maar kon zo 1-2-3 niets erover vinden.
http://link.marktplaats.nl/297586899 @ Hanz, thanx man! |
|
||||
|
||||
koppeling is op en de roest vliegt me om de oren.....maart / april klusjes klaren dan.
Kut zout...van mn baas..... |
|
||||
|
||||
bumpertjes vers in lak en die lijsten er af.
|
|
||||
|
||||
Puike Jettake, zoals je al vermelde: niet te veel aan verspijkeren!
Hij is leuk zo
|
||||
|
||||
geen nood, alles wat er af kan en mag gaat er af.
|