|
|||||
|
|||||
Quote:
yep, Papyrusgrünmetallic, net zoals de GX van "GX-man" from Poland Quote:
nee, maar des te meer dat eeuwige marsrood, kan 't niet meer zien...:P ;-) Quote:
De rdw gaat natuurlijk niet de benaming "Papyrusgrünmetallic" op de papieren invoeren...;-) Quote:
wagentje moet je eigenlijk zo laten met die staalvelgje's en de verchroomde GL doppen (het is trouwens ook 'n GL, is de meest luxe uitvoering), is toch mooi zo...! Apart vind ik ook dat bruine dashboard, ik weet niet of alle GL vanaf '81 dit hadden, maar 9 van de 10 keer is dit dashboard bij 'n Golf 1 zwart.
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Type 17 : 16-05-2009 at 10:17. |
|
||||
|
||||
vanmiddag beide auto's even bekeken super wagens
[is het nog gelukt met de spacer] |
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker , staan nu mooi in evenwicht maar schaaft nu wel aan in de wielkast zo nu en dan .
|
||||
|
||||
mini meet Harkema
|
||||
|
||||
ziet er goed uit jonge
|
||||
|
||||
Zo vanavond even foto's van de mk1 maken met nieuwe blauwe kentekenplaten en new wheels.......!!!!
|
|
||||
|
||||
Waai even langs dan vanavond ff kijken
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Even wat foto's van de wieldoppen en blauwe kenteken plaatjes.
|
||||
|
||||
Leuk man , platen staan hem goed .
|
||||
|
||||
Ja mooi, doppen staan ook goed.
|
||||
|
||||
Zoals ik al zij staat super.
|
||||
|
||||
niks meer aan doen
|
|
|||
|
|||
Jammer deze wijziging. Vond de originele steelies veel beter staan. Auto krijgt nu een beetje Sjonnie gehalte. Aandacht ligt nu bij de wielen terwijl de auto zelf nog zo mooi en redelijk uniek is. Maar goed als jij er tevreden mee bent is 't goed.
|
|
||||
|
||||
Ik ben er tevreden mee het is trouwens zo verwijderd.
En dan is hij weer mooi en uniek. toch bedankt voor de reactie.
|
|||
|
|||
Ben Liefhebber van origineel. Vind het een mooie Golf 1, bruin dash, aparte kleur, gewoon mooi ding.
Snap dat je de auto een persoonlijk tintje wil geven. Tis opbouwende kritiek zal ik maar zeggen.. Zou liever een paar originele VW lichtmetalo's monteren en geen Saab onderdelen. Succes met de wagen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig dat niet iedereen hetzelfde doet